Godmorgon mina vänner!


Be happy !

Phuket tisdag kl.11.40. Moln och jag hör åska på avstånd,  +30 grader.

Godmorgon alla fina!
Jag sitter ute på terrassen i bikini och ser åskmoln till höger och blå himmel mellan lätta sommarmoln till vänster.... Planen var att åka till beachen men nu får vi avvakta och se hur vädret blir, känns som att det kan bli både det ena och det andra idag :)

Vi har i alla fall hunnit med en kort stund vid poolen och nu har Johanna besök av sin venn Dao. De är så söta då de leker sammen och jag är glad över att hon har kompisar här, det betyder mycket.


Barnrumsinspirasjon.

Hoppas att du vaknat på ditt bästa humör och att du får en magisk dag ! Och du: unna dig marshmellows eller något annat gott idag ;)

P.S jag ska åka iväg och fixa ett par ärenden nu, när jag kommer tillbaka presenterar jag vinnarna i The Rose Collection tävlingen.

KrAmAr! ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken inspirerande blogg, vilket fint hem du verkar ha och inte minst vilken söt bild du har ovanför din presentation (den där du pussar din dotter).

Postat av: Cilla - mamma till Liam&Neo

Hej!

Skönt att du verkar må bättre idag. Inte roligt att ha tandvärk... Tänkte bara kolla om du har presenterat vinnaren i I DIG DENIM-tävlingen? Jag kanske har missat det.

Hoppas ni slipper åskovädret och har en fin dag!

KRAM

2010-05-04 @ 07:54:29
URL: http://liamochneo.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Mmmmums, mashmallows, så gott! Hoppas ni får en härlig semesterdag att njuta av idag. Kramar...

2010-05-04 @ 08:53:38
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh, jag hoppas att ni slipper all åska och att ni har en alldeles underbar dag. Och mår bra såklart. KRAM Lotta

2010-05-04 @ 10:00:16
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

TACK för era trevliga kommentarer ! :)



Cilla -

Nej, jag ligger lite efter... ska presentera I dig denim vinnaren ikväll så håll utkik.



Vi har en sooooolig dag (åskan höll sig på avstånd och sen försvann den) och det är nu +35 i skuggan. LovelY!



KRAMAR !!! :)

2010-05-04 @ 10:16:13
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: RoSaLiGa - Randi

Hei vennen!

Tusen takk for koselig melding i går ;) Jeg ble så glad! Herlig å se at du og Johanna koser dere. Det ser såååå skjønt ut! Her hjemme er det snøstorm i dag og skikkelg kjipt mai-vær... Frister med sol og bad, men vi får vel vente litt til ;)

Gleder meg til vi sees igjen, men i mellomtiden får du nyte late dager på stranden... Ha en fantastisk dag!

Stoooor klem Randi

2010-05-04 @ 10:32:20
URL: http://rosaliga.blogspot.com
Postat av: Carina

Hei AS,



jeg har forsøkt å sende deg en mail i dag, men fikk feilmelding fra Hotmail:( Mulig den var for stor? Kan prøve å sende på en annen måte kanskje. Carpe Diem og stor kram:)



C

2010-05-04 @ 10:35:20
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Randi-

Min darling! helt crazy med snöstorm så nära 17:e maj... men jag får ärligt säga att det gör att det bara känns ÄNNU mer underbart att vara här i sol & värme ;) Njut dina dagar! Vi får ta igen förlorade dejter då jag kommer hem. KLEM ! :)



Carina-

Jag vet inte vad det är du försöker mejla mig? Men om det är högupplösta bilder så är ett tips att dela upp dem 1 och 1 i olika mejl. I övrigt så ska min mejla fungera utmärkt så försök igen ! :)

2010-05-04 @ 22:35:37
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Carina

Har sendt den på nytt uten vedlegg så nå tror jeg det gikk bra:) Kose dere på beachen..... "drømmer seg bort".....



C

2010-05-05 @ 08:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91