Godmorgon lördag !


Dagens tänkvärda.

Phuket lördag kl.12.30. Solen gömmer sig bak moln, +30 på terrassen.

Jag är SÅ glad över att det lugnat ner sig i Bangkok! Ä N T L I G E N ! :) Den största nyheten på Thai-TV är nu att vattnen i landet börjar ta slut och att det kommer att bli problem med årets ris-skörd etc p.g.a. att det inte regnar så mycket som det ska den här tiden på året. Alla väntar på de monsuner som ännu inte dykt upp... Ja, alltså alla utom jag & Johanna för vi tycker att det är heeelt OK att det är soliga dagar ;) Men - några har nog dansat regn-dansen för idag har vi - kors i taket - haft regn på morgon.

Nu ska vi gå ner och luncha by the pool. Önskar dig en FLOTT lördag!

KrAmAr! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar citatet, 100% true! :-). Ha en superdag i sommarsolen!

Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vad skönt att det lugnat ner sig. Även fast det inte påverkar er direkt så gör det ju det indirekt. Hoppas ni får en fantastisk dag. KRAM

2010-05-22 @ 10:32:38
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Miss.Gizmolina

Johanna & Lotta-

TaCk för era trevliga kommentarer! :) Jag önskar er båda en super lördag. KRAMAR!! :)

2010-05-22 @ 10:58:19
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej

Jag bor i Frankrike och jag Googlade Repetto och hamnade på din sida.

Jättefint barnrum, verkligen. Jag blev bara så förvånad för jag har köpt nästan samma trädockhus till min dotter, min dotter har 3 av dessa pussel som en princessa i bokhyllan, den träspis du har till din dotter har jag köpt av märket DJECO här och jag har bokstäver på väggen med min dotters namn mot en målad gammelrosa vägg. Ni har även en vi/beige nalle i bokhyllan som vi har här hemma i Paris - faktiskt inte klokt

Jag visste inte att dessa saker fanns "hemma" i Sverige också.

Jag köper de flesta kläderna till min dotter från Lili Gaufrette och jag gillar även Repetto, Troiz Enfants samt Eliane et Lena och Jacadi. En hel del fynd gör jag hos Tartine et Chocolat och Bonpoint. Men Lili Gaufrette är den stora favoriten. Jag vet inte om det finns i Sverige? www.liligaufrette.com Man kan handla en hel del fina barnkläder på www.melijoe.com (rea i Frankrike börjar runt den 20 juni.. ) Jag tror också att du skulle uppskatta www.maisonsdumonde.com

Verkligen roligt att se din blogg med din dotters rum det var jättefint!

(Skönt också att se faktiskt att det inte bara är jag som shoppar så mycket och ständigt ordnar och ändrar hemma !)

Ändra dig inte och jag är säker att våra små princessor kommer att komma ihåg sin fina barndom och de år de drömde i en rosa värld om princessor och allt som är magiskt.

Kram från Paris

Nathalie

2010-05-28 @ 00:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91