Nattens inlägg om dagens playdate.


Friends! Tjejen till vänster är kusin till Dao (höger).

Phuket kl. 02.15, natt mot fredag. Jag hör åska..

Tittut i natten och förlåt att jag varit en dålig bloggis idag. Vädret växlade runt lunch och sen blev det strååålande sol från klarblå himmel. Härligt ! :) Vi har haft mini-dagis här hemma (känns det som ;) för Johanna har haft 3 kompisar på besök fram till lunch och ja, det var en del att plocka efter deras play-date... titta på bilderna så förstår ni vad jag menar ;)


Ha, ha Här ser ni det jag försökte beskriva i ett inlägg tidigare idag :) Johanna tok-dansar till Mamma Mia och hennes vänner tittar förundrat på i bakgrunden (tjejerna står och vickar på höfterna till musiken ;)


Johannas topp (med fin rosett-detalj) är ett shopping-TIPS! Den kommer från H&M och finns i flera färger och jag får erkänna att jag köpt den i både rosa (den på bilden), lila & vitt för jag klarade inte att välja, alla var så fina :)  De sköna shortsen kommer från Juicy Couture.


Det är kul att ta fram gamla leksaker ur skåpen....

Oj, klockan är efter 03, tror det är bäst jag lägger mig ;)

NaTtAkLeM! ♥



Kommentarer
Postat av: Karin - AlicesMamma

Underbart vacker O.M-tunika du hade igår måste jag börja med att säga! Nu börjar du bli riktigt fräsch i färgen AnnaStina, avis...



Vad kul att se att barnen leker så bra ihop - trots språkskillnaderna! De kommer de att ha mycket glädje av senare i livet...



Sov gott och hoppas ni vaknar till ännu en underbar dag i paradiset!



Klem♥

Postat av: Jess

Lite avundsjuk kan man ju ändå säga att man blir, och alltid lika kul att besöka din blogg :)

2010-05-06 @ 22:17:37
URL: http://brida.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Karin-

Tusen TACK för din trevliga kommentar! :) Ja, det är underbart att se barn som inte förstår varandras språk leka så fint.



2010-05-06 @ 22:40:20
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ha ha så härligt! Men så stor Johanna har blivit på bara några månader. Ingen liten kicka längre!

Hoppas ni har det bra, nu skall jag läsa ikapp lite.

Ha det gott!

Camilla

2010-05-06 @ 23:08:22
URL: http://www.tildaochhugo.blogspot.com
Postat av: Smart Shopping

Hej!

På, www.smartshopping.blogg.se , kan du shoppa unika kläder och produkter och dessutom handgjorda smycken!

Dessutom finns en loppis hörna med produkter av hör kvalité till bra priser. En hel del är märkes produkter som kommer från London!

Välkommen!

Med vänlig hälsning

www.smartshopping.blogg.se

2010-05-06 @ 23:36:11
URL: http://smartshopping.blogg.se/
Postat av: Linda i Malmö

Åh, Ni ser ut att ha det riktigt trevligt! :-) Det är ni värda. Jag ler när jag sitter och tittar på bilderna. Glädjen sprider sig ända hit till södra Sverige. Kramar!

2010-05-06 @ 23:39:05
Postat av: Jonas

Underbart kära du, så söta ungar :) Nästan så man hade velat vara där med kameran. (Å sen ta ett glas kallt på altanen med dig)



Kram!

2010-05-06 @ 23:46:44
URL: http://jonasnoren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91