Vinnaren av klocka från Creative Lounge!



Mina kära bloggisar!

Jag vet att många av er väntar & längtar efter info om vem som vann den supersnygga OXXO klockan från CreativeLounge och nu har jag äntligen en vinnare att presentera. TACK för alla 346 (rekord!!) tävlingsbidrag. Jag har läst varenda ett (tusen tack för alla fina ord!) också lät jag min frisör (då jag var där i förra veckan) att ge mig ett nummer mellan 1 & 346 = den fick vinna.


Vinsten = klocka från
CreativeLounge, kr 998.

♥ And the winner is... :

Postat av: Marit
Du är en sann inspiration i vardagen Anna-Stina! Känner att jag blir så glad av att läsa det du skriver! Du har en positivitet som smittar av sig! Något som kommer gott med när man är hemma med lillan på dagara och jobbar på kvällarna :) Livet!Sen är det så att jag fyller år den 10. Mars och tycker att det skulle vara jätteskoj att vinna denna vackra klocka!
Kram :)
2010-03-04 @ 17:04:10

Stort GRATTIS Marit!
Mejla mig ditt namn + adress till: [email protected] så kommer vinsten i posten.

TACK till min trevliga samarbetspartner Evelina & CreativeLounge

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!

Åh vad synd att jag inte vann!! Jag har en fråga ang. klockan, vet du om den är nickelfri? Skulle så gärna vilja köpa en nu när jag inte vann men vet inte om jag får eksem av metallen. Tacksam för svar!



Hälsningar från annika

2010-03-17 @ 14:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91