Vinnaren av barnkläder från How to Kiss a Frog!


Mina kära bloggläsare!

Tusen TACK för era fina tävlingsbidrag! Jag har precis läst igenom alla (81st) och med hjälp av JIG (han fick ge mig en siffra mellan 1-81) så har jag nu en vinnare klar.


Bedårande kläder från
HowtoKissaFrog.

♥ Vinnaren av kläder för 700kr från How to Kiss a Frog är: ♥

Postat av: Elle Hejsan.
Om jag eventuellt, kanske, möjligen, skulle vinna ;) så har jag spanat in den underbara vita klänningen med puffärmar till min lilla, stora tös som är 5 och ett halvt år. Jag tänker mig henne med klänningen, bara solbrända, ben (och förmodligen med plåster på knäna ;) och ett par helt underbara gladiatorsandaler i brunt skinn som jag köpt till henne från danska Bisgaard. Hennes långa bruna hår i två slarviga flätor.
Jag håller alla min tummar.... Mvh Elle
2010-03-16 @ 17:58:05

Stort GRATTIS till dig Elle!
Mejla mig ditt fullständiga namn + adress till: [email protected]

Tusen TACK för ett trevligt samarbete HowtoKissaFrog.

Kommentarer
Postat av: Starfamily

Grattis Elle! Hade otur ännu en gång ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91