Shoe-shopping, 1-års bilder & dagens tips!


8:e mars 2009. Jag har varit så jobbfokuserad idag att jag glömt att ta bilder så ni får hålla tillgode med en bild från den här dagen för exakt 1 år sedan. Den där Odd Molly tunikan har jag glömt bort, måste lufta den en dag :)

Idag har jag varit en dålig bloggis som inte bloggat nåt mer än på morgon... Orsaken är att jag precis kom in genom dörren = jag har inte suttit vid min pc idag.  Efter jobb, dagishämtning och middag så åkte jag iväg för att shoppa nya skor till Johanna och att hitta varma vinterskor i mars är ungefär lika lätt som att hitta en bikini i oktober... så ting tog lite tid ;) 


Bogstadveien 7 oktober 2009. Se så lite snö det var i gatan förra året ! och se så liten Johanna var.

Hoppas att du har en FIN dag och en mysig kväll ! Såg du föresten premiären på "Det kungliga bröllopet" på SVT1 i kväll med Ebba von Sydow? Jag fick tyvärr bara sett sista 5 min men eftersom jag älskar kungligheter så misstänker jag att jag kommer gilla programmet :)


Dagens tips!

Och du : om du gillade jeansklänningen från D&G som jag visade tidigare idag så är mitt dagens tips! att du klickar
HÄR! (det gick tyvärr inte att direkt länka till produkten, men välj kjoler/tunikaer och färg BLÅ så kommer kjolen upp!).  Du finner nämligen en look-alike hos Gina Tricot som passande nog heter Carrie och priset är trevliga 399kr. Jag provade den idag och den sitter super fint på ! :)




Kommentarer
Postat av: jonnakronlid

jätte fin blogg =)

Postat av: camilla

Ja syns du bør lufte den tunikaen en dag:) Den er super fin. Har spurt deg før men vet du hva sparkling remix blouse koster og om Daisy sender varer? Klem

2010-03-08 @ 22:02:32
Postat av: Emmie

Woohoo! Vi var också och shoppade skor idag till vår lillkille som just precis lärt sig gå!

Snopet att det finns mer sandaler än varma och vattentäta skor i mars... Vi lyckades dock hitta ett BRA mellanting på Vincent Shoe Store. ♥

KRAM!

2010-03-08 @ 22:12:12
URL: http://emmieliving.blogg.se/
Postat av: karikari

Hei!

Du kan se hele bryllupsprogrammet på svtplay.se!

2010-03-08 @ 22:21:46
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

TACK för era kommentarer! :)



Jonna:

Tusen tack !



Camilla:

Blusen från Odd Molly kostar 1359 (om jag minns rätt?) och Daisy sender gärna varor så tag kontakt med butiken :) Men jag tror tyvärr att den kan vara utsålt... håller tummarna !



Emmie:

Ja, butikerna ligger steget före årstiden :) Själv lyckades jag hitta ett par på rea till Johanna men som sagt: det var mest sandaler i sikte.



Karikari:

Tack för tips !



KRAMAR till er alla ! :)



2010-03-08 @ 22:33:31
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Odd Molly tunikan är ju supersöt så den får du allt rota fram:)



Älskar också allt vad kungligheter är så jag kommer sitta bänkad varje måndagskväll. Såg första programmet ikväll och ser fram emot fortsättningen.



Ha en fin vecka och hoppas att du får skoj i Globen på lördag. Riktigt avundsjuk:)



Kram

2010-03-08 @ 22:46:49
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh den tunikan vill jag ha=) Vet du om man kan få tag i den någanstans?

2010-03-09 @ 20:10:06
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91