Häng med mig på barn-mode-mässa i Köpenhamn!


Mässhallen är stooor och jag fick en ekstra väska (Thanx How to Kiss a Frog) till alla brosjyrer etc som jag samlade på mig. Det främsta syftet med mitt mäss-besök var att samla material till mitt jobb med Kamille Mor & Barn.

Nu är det dags för inlägg nr. 2 från mina äventyr i Köpenhamn (12-13 februari). Ni kommer väl ihåg att vi var till Øxnehallen häromdagen? Nu har vi förflyttat oss till BellaCenter där en av mässhallarna var fylld till bredden av barnkläder.  Men även barnmässan är utspridd över flera mässhallar så jag fick inte med mig allt... Jag strosade i alla fall runt här inne i ett par timmar innan jag hoppade på flyget mot Oslo igen.

Varsågoda, här kommer ett helt gäng bilder. Enjoy ! :)



Jag träffade för första gången de underbara systrarna bak märket
HowtoKissaFrog som jag samarbetat med i ett par år och det blev ett sååå mysigt möte så i denna fina monter blev jag en stund... :) (Tack för senast M & M !)


Kolla in denna suuuuper söta cd väska ! Jag älskar den ! och den vita isbjörnen kommer att följa med oss på nästa resa till Johannas dvd´s och cd´s.  (du finner försäljningsställen HÄR)




RoomSeven är ett av mina absoluta favorit märken till barn! Se bara på dessa bedårande väskor och sängkläder. I love it !  Och en glad nyhet till er som bor i Oslo: Butiken Zimba i Bogstadveien har tagit in kläderna från RoomSeven och till hösten kommer väskor ! I Stocksholm hittar ni RoomSeven hos min favvis SPRALL.


Gissa om jag blev inspirerad av att gå runt i mässhallen? ;)



Oilily presenterade en ny flott väsk-kollektion och underkläder / bodys etc som var helt fantastiska i härliga sommarfärger. Se bara på denna ursöta body! :)




Danska Sebra hade världens största och mest inspirerande monter! Jag fick lust på såå mycket till Johanna och har ni sett att hjärtats säng finns i lila? Det ar en limited edition kollektion som finns ute en begränsad tid. Ni som följer min Mor & Barn sida i Kamille har sett mig tipsa om ting från Sebra flera gånger ;)

Snipp, snapp, snute så var min mässa i rute !

Nästa gång ni får bli med mig på mode / barn- mässa blir i augusti och då är det dags för s/s -11 . Det kan vi se fram emot! :)


Kommentarer
Postat av: Emmie

Sebra 4-ever! ♥ I love it!



Trottnar du på Johannas säng och byter ut den mot en lila så får du mer än gärna skicka hit den gamla vita! ;)

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Emmie-

Haha den sängen är så fantastisk att det inte går att tröttna på den :) När Johanna vuxit ur den så kan man använda den som en mysig soffa på hennes rum... Jag älskar också Sebra! de har massa, massa fint. Kram! :)

2010-03-31 @ 07:28:26
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: ellinore sånge.

e det du som designat allt? det är super snyggt:)

2010-03-31 @ 11:18:14
URL: http://highfive.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Men åh så mycket fint. RoomSevens väskor och cd-väskorna hamnade nu HÖGT upp på min önskelista åt barnen. Vet du vad? Du som har sådan vansinnig koll på vansinnigt söta barngrejor, om du hittar fina spargrisar så vore jag superglad om du kunde länka? Alicia har en fin rosa Barbapappa, men jag har ingen till Oliver nämnligen. KRAM Lotta

Förresten, nästan så man längtar tills du åker på mässa igen, säg till om du behöver en assistent ;)

2010-03-31 @ 12:09:17
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hello!

2012-07-28 @ 08:53:14
Postat av: Anonym

Hi there!

2012-07-30 @ 14:56:27
Postat av: Anonym

Hello!

2012-07-31 @ 18:23:16
Postat av: Anonym

Hi there!

2012-08-01 @ 18:44:41
Postat av: Anonym

Perfect!

2012-08-04 @ 16:11:21
Postat av: Anonym

Hello!

2012-09-09 @ 17:22:33
Postat av: Anonym

Perfect!

2012-09-11 @ 14:17:53
Postat av: Anonym

Perfect!

2012-09-14 @ 17:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91