Inspirasjon!


Jag älskar att styla sånna här mixade shop-sidor. Denna gång valde jag att gå för en härlig färgmix som leder tanken till en bukett tulpaner i mixade färger = ett säkert vårtecken.

Idag bjuder jag på 2 av mina sidor ur senaste nr av Kamille Mor & Barn som finns ute i butik nu (nr.1, 2010). Om du inte redan köpt det så tycker jag att du ska ta en söndagsprommis till butiken ;)

Hoppas att du njuter din söndag! :) och du har väl inte missat den fantastiska
tävlingen där du kan vinna barnkläder från norska Tiny-Doe?! (sista dag imorgon).


Kommentarer
Postat av: siri

For noen utrolig herlige sider, men nydelige klær.

Dette var virkelig noe å kose seg med.



ønsker deg og dine en kjempe flott påske:)

Postat av: camilla

Tusen takk for svar ang kjolen. Da blir den kanskje teit lengde til meg som bare er 163. Får satse på Wig Wam i hvit i stedet;) Koser meg glugg med Kamille Mor og Barn:)

2010-03-28 @ 18:10:42
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Siri-

Tusen tack ! :) God påske!



Camilla-

Du får ta och prova klänningen :) Så härligt att du koser dig med Kamille Mor & Barn, det gör mig glad!



KRAMAR till er båda !! :)

2010-03-28 @ 23:05:50
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91