Godnatt måndag !


Dessa inspirerande blader fick bli med mig hem från Sverige. Alla vackra färger ger en "energi-kick"!

Jag är H O P P L Ö S... Satte mig (för) skönt tillrätta i soffan inför Svenska Hollywoodfruar (norska TV3) kl.20.30 och lyckades somna innan Barbie-festen tagit av... Jag tror jag ska börja sitta på obekvämt på golvet ;)


Helena Christensen på invigningen av Odd Molly´s nya Flagship store i L.A söndag.  Otroligt coolt att hon använder den klänning som jag sett som en underklänningen som en vanlig klänning. Så ska jag också använda min lila ! (den finns hos Daisy). Du hittar fler bilder från den kändistäta invigningen
HÄR.

Min dag idag bjöd bl.a. på nagelfix och mysig speed-lunch (jag hade lite kort med tid...) med min kära venn Randi på Bolivar.


Min dagens: silketunika från ChillNorway, jeans Diesel och skor BilliBi. Randi har på sig fin svart vest från Sonia Rykiel hos H&M. Om du är sugen på den kollektionen så är den nu på -50% (ett tips!). (Tusen tack för idag vennen! Lika trevligt som alltid. Klem! :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsar vidare i min bok ElsasMode. Har du läst den? Jag gillar den verkligen.

GoDnAtT kRaM! ♥

Kommentarer
Postat av: Ausra

God morgon! Jag blir alltid inspirerad av din kreativa blogg. Vad synd att Randis väst i Skåne erbjuder inte rabatt.

Ha en underbar dag!

Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

jÄTTESNYGG TUNIKA har du hunnit kika på http://www.silke.se/, de har också skitsnygga tuniker. Kan rekommendera dem varmt. Bara ett simpelt tips!



Kram Camilla

2010-03-23 @ 08:34:47
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Ausra-

Åh vad glad jag blir över att jag inspirerar! :) Önskar dig en flott dag ! :) P.S de kör säkert rea på de kläderna en dag snart hos dig också.



Camilla-

Kul att du gillar min tunika :) och tack för tips!



KRAMAR!!! :)

2010-03-23 @ 08:40:26
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vackra tunikor! Tack för att du förgyller dagarna med så härliga bilder. Hade en fundering, äger du ens ett svart plagg? Du klär dig alltid i så härliga färger att jag funderar på om jag ens sett dig i en svart topp (typ).

ELLE Mat&Vin är en storfavorit här hemma, och så Lantliv så klart. Sköna hem köper jag ibland, men Residence blir det aldrid, kanske skulle kika i den?

Kram Lotta

2010-03-23 @ 13:26:40
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91