Godmorgon onsdag!


Dagens tänkvärda.

Godmorgon vänner! Idag tyckte prinsessan J att dagen skulle starta redan strax efter kl. 05 men det tyckte inte jag så vi väntade med att kicka igång dagen till kl. 06 ;)  Men alltså 06 är för tidigt... fast idag var det egentligen ganska OK med tidig start eftersom vi skulle iväg tidigt (för att vara oss). Det är nämligen dags för den årliga fotograferingen på dagis idag.


Strike a pose!  Hjärtat har på sig bluse från
HowtoKissaFrog, klänning / kjole från butiken AlmaLukke, hårspänne + skor från H&M och den underbara apan shoppade jag på Koffert på Arlanda i söndags. Apan har en sensor ovanför ögonen som gör att den startar att rulla runt och skratta högt då man går förbi den. Johanna höll på att skratta ihjäl sig då hon fick den ! :)

Jag ska sitta och jobba på kontoret större delen av dagen idag och planera nästa nummer av Kamille Mor & Barn och ikväll blir det trevlig champagne-shopping hos Daisy (på Vinderen). Kommer du dit? Hoppas ! Daisy bjuder på -10% på allt i butiken samt övriga priserbjudanden som tex -20% på alla byxor :)


Detta fina armband dök upp som en surprice i brevlådan häromdagen. Jag blir alltid lika rörd & glad över fina (oväntade) presenter. Tusen miljoner TACK Anette ! :)

Önskar dig en magisk dag !

KrAmAr! ♥


Kommentarer
Postat av: fia

jätte fint armband .

Postat av: Tess

Hej du fina...

en liten sak jag undrar över...har jag missat vinnaren av den fina OXXO klockan? =)



Önskar att jag hade kunnat komma till Daisys, bor lite långt iväg...=/ De ska inte starta en webbshop? =)



Kram kram

2010-03-17 @ 11:32:48
URL: http://tessbloggar.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Vilken underbar apa som rullar med ögonen, förstår att den är mycket uppskattad :)



Så söt hon är inför fotograferingen, bilden kommer bli superfin :)



jag önskar er en fin dag!

2010-03-17 @ 12:12:18
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Pethra i Göteborg

Låter kul med liten champagne-shopping, det skulle man minst sagt behöva. Synd att man inte bor kvar i Oslo. :o)

Armbandet är otroligt fint, gör hon det själv mån tro? Får nog kika in hos henne och se efter.



Hoppas ni får en mysig lill-lördag!



Kramar

Pethra

2010-03-17 @ 12:34:42
URL: http://pethrasdagbok.blogspot.com
Postat av: Caroline

Hej!

Jag läser din blogg ofta man blir alltid lika glad! Som idag jag har haft en hemsk dag men läser alla de fina orden/bilderna som du brukar infoga i ett blogginlägg om dagen, jag har en fråga, hittar du dem på någon speciell hemsida? :)

2010-03-17 @ 17:30:05
URL: http://annacaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91