Godmorgon från BernsHotel i Stockholm!


BernsHotel igår runt kl.18.30. Jag och min gala vän Jonas på väg mot Globen. Min klänning/kjole kommer från Tiger.

Godmorgon mina vänner! Solen strålar in genom fönstren på mitt superfina hotellrum och jag njuuuuter verkligen av den lyxiga egentiden på morgon.  Det känns att jag var på gala och drack champagne igår men oj ! så kul vi hade !! :)   Det enda tråkiga var att jag tycker att det var helt feeeel låt som vann.


Gårdagens lyckliga vinnare: Anna.  Själv höll jag tummarna för Timotej.

 Okej att Anna sjunger fantastiskt bra men jag vill ha fart & fläkt och SCHLAGER då det är Melodifestivalen , i n t e en soft ballad oavsett hur bra denna ballad än är....  Jag och min vän Jonas gick faktiskt ut från Globen då vi fick veta att hon vann, för det kändes inte så viktigt att stanna kvar och se henne sjunga en gång till....

Eller vad tycker du ?

När jag kommit hem i kväll så ska ni få en fullständig rapport från festliga igår men jag bjuder på några "före-Globen" pics redan här:





Jag och några hår-rullar på mitt hotellrum då Jonas tittade förbi och drack lite bubbel innan vi åkte till Globen. Den fina sängen har jag sovit som en prinsessa i inatt och kolla in min utsikt. I loooove it ! :) (detta hotell kan jag verkligen rekommendera!).

Nu ska jag hoppa i duschen och ta tillvara mina timmar i Stockholm denna vackra soliga söndag för i eftermiddag hoppar jag på flyget mot Oslo.

Önskar dig en FANTASTISK dag, njut varje sekund för den här dagen kommer aldrig tillbaka! :)

KrAmAr! ♥


Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

jag håller med Helt fel låt

Postat av: pangis

Jag höll på henne eller Timotej. För första gången i mitt liv så höll jag på en ballad, den växer hela tiden, så för mig var det rätt låt som vann. Vilket fantastiskt rum du haft!

2010-03-14 @ 11:10:56
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: T e r e s a [ ung ensamstående tvåbarnsmamma ]

Jag var också där igår och stämningen i Globen var GRYM. Tyckte tyvärr också at helt fel låt vann.

2010-03-14 @ 11:14:47
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Tack för kommentarer! :)



Jag tycker att Dolph är en vinnare. Vilken COOL kille han är! :)



kramar!!

2010-03-14 @ 11:21:21
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Philia

halloj Miss G!



Hihi - Kolla min kommentar förrgår! Jag hade det på känn;) Du köpte samma klänning som jag och du ser helt fantastisk ut i den snäckan!!!:)

Får se när jag får användning av min nu...



Ha en härlig dag!!!



Kram P

2010-03-14 @ 11:33:31
URL: http://houseofphilia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad du hade i TIGER påsen hade jag räknat ut;) Nog för att det finns många fina klänningar där:)

Till er alla där ute gör ett besök på TIGER om du är ute efter en snygg klänning.

2010-03-14 @ 11:39:30
Postat av: Amanda

Du är så vacker! Supersnygg klänning också! Det måste varit roligt att se festivalen live i globen. Såg själv bara på tv men tyckte att både programledare (Dolph är ju sååå bra ;) och artister gjorde ett superbra jobb! Ha en fin dag! Kram

2010-03-14 @ 11:58:59
Postat av: Tindra

RÄTT låt vann! Den är helt underbar, hennes röst är fantastisk, och den BERÖR!! Synd att du inte tycker det!

2010-03-14 @ 13:10:07
Postat av: elin

Fantastisk flott kjole!!

2010-03-14 @ 13:19:54
Postat av: Emma

Tack snälla AnnaStina för en super trevlig kväll! Även om vi inte var nöjda med låten som vann så bjöd kvällen ändå på mycket bra musik och trevligt sällskap ;-) Hoppas ni fick lika trevligt efteråt! Kram, Emma

2010-03-14 @ 13:21:48
URL: http://firstladies.blogg.se/
Postat av: Ullis

Håller med. Jag höll på Pernilla som tyvärr blev sist. Schlager framför allt :-) Önskar dig en skön söndag. Kram Ullis

2010-03-14 @ 13:22:55
Postat av: Maria

HELT RÄTT LÅT VANN, jag tycker att hon berör väldigt mycket med låten och hennes alldeles egna scenspråk. Hon går rätt in i tv:n på ett oerhört proffsigt sätt för att vara så pass ung.Jag tror vi kan komma ganska långt för en gångs skull;)Timotej var ju självklart bra och lite fart i, men att göra om den på engelska hade blivit helt fel tycker jag.Funkar i Sverige men inte internationellt.

2010-03-14 @ 13:36:45
Postat av: Anna

Helt FEL låt vann...

2010-03-14 @ 13:58:04
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Slæsh

Hei. Jeg og min mann satt faktisk her i Norge og så på Melodi Grand Prix. Syns Sverige hadde en fantastisk underholding der det var duell mellom Norge og Sverige. Norge hadde dårlig underholdning på finalen. Men syns faktisk Norge hadde flere tøffe låt valg enn Sverige i år.

Vi likte heller ikke Sverige sin vinner,kjedelig og synd hun synger litt oppi nesen.Men men,alle kan ikke være enige.. Hun som sang for Sverige i fjor måtte vi inn i går og høre på youtube for den sangen,den stemmer er bare helt fantastisk.

Råååå!!!!!!

Syns egentlig den skulle ha vunnet i fjor jeg da..

Gleder meg kjempe mye til Melodi Grand Prix 29mai:)

(Ps: Kjempe fin kjole)

2010-03-14 @ 13:58:19
Postat av: CHIRRE

vad kul att få se det live!:)

jag tycker att det var jätte dåligt att hon vann, det kommer ju inte att gå bra för henne i norge! jag gillar varken henne eller hennes röst. Eric, Darin, Ola eller Salem skulle ha vunnit:)

Hoppas att flygningen tillbaka till Oslo går bra:) kramar!

2010-03-14 @ 14:13:25
URL: http://christinarisberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Rätt låt vann! Hon var super, man blir verkligen berörd. Men alla tycker olika och tur är väl det ;)

Du ser skiiitsnygg ut och vad härligt rum! Vad härligt och spontant med en liten tripp till Stockholm sådär :) Kraaam

2010-03-14 @ 14:25:39
Postat av: chatarina

Hej! Jag tycker att låten som vann är jättebra..men även Salem är bra och kanske att hans låt skulle hålla bättre internationellt.

kram

2010-03-14 @ 14:48:12
URL: http://www.chatarinasvrld.blogspot.com
Postat av: Mirva ♥

Hej,



Jag gillade Darin, Ola, Timotej...



Vilken SNYGG klänning fr Tiger !!! Och VILKET hotellrum, där hade man ju kunnat tillbringa bröllopsnatten ;-D



KRAM Mirva

2010-03-14 @ 15:04:07
Postat av: Lina

Smaken är verkligen som baken.



För mig var det HELT rätt låt som vann!! Jag hejade på Anna och Darin.



Ha en skön söndag!

l.e.w.



2010-03-14 @ 16:06:24
Postat av: Sammy

Håller med dem ovan, vilket läckert hotellrum, där saknades ju bara maken då ! ;)



Du är verkligen såååå grann och stilig, som en riktig Hollywoodfru! =)

2010-03-14 @ 16:59:54
Postat av: Emma Liberg

hihih!

2010-03-14 @ 17:45:21
URL: http://emmaliberg.blogg.se/
Postat av: Mikaela

men vad härligt sovrum! Gillar det verkligen!

2010-03-14 @ 17:54:25
URL: http://miccasplace.blogg.se/
Postat av: Lena A

Fel låt vann! Låten är bra men ingen som kommer funka i Norge..tyvärr. Superfin klänning!

2010-03-14 @ 18:11:48
Postat av: Ulrica

Som sagt smaken är som...

Jag tycker Anna var helt fantastisk och med en låt som har ett så fint budskap till särskilt flickor :-) Att leva sitt eget liv och stå för den man är!

Den kan funka utomlands oxå...många gånger förr har ju faktiskt ballader tagit hem vinsten...



Du ser för övrigt strålande ut i Tiger klänningen!



Kram Ulrica

2010-03-14 @ 19:15:57
URL: http://icasmirakel.blogspot.com/
Postat av: Affi

Aha, var det på melodifestival du skulle... Jag såg en glimt av dej på Arlanda igår, eller rättare sagt jag trodde att det var du, men nu vet jag!



Helt rätt låt vann! Det var första gången jag hörde den igår och jag föll pladask direkt.



Kamar Affi

2010-03-14 @ 19:58:05
URL: http://iminlilladelavvarlden.blogspot.com/
Postat av: Helen

Gud vilken snygg rosa lampa i bakgrunden! du vet möjligtvis inte vart den kommer ifrån? =)

2010-03-14 @ 20:19:47
URL: http://helenhnilsson.blogg.se/
Postat av: mysan

Hej A-S,

jättefin kjol och fin klocka. Är det likandan som jetset klockan som du lottade ut.

/mysan

2010-03-14 @ 21:07:48
Postat av: Katharina

Oj vad fin du var i den snygga klänningen, den klädde dig verkligen:)

Önskar dig en härlig vecka

Kram Katharina

2010-03-14 @ 21:21:00
URL: http://www.kathshome.com
Postat av: Emmie

Jag kan inte annat än hålla med dig i detta.

Du verkar ha haft en finfin Stockholmshelg och vädret hade inte kunnat vara bättre, strålande!

2010-03-15 @ 01:12:57
URL: http://emmieliving.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jättehärliga bilder :-)!

2010-03-15 @ 08:29:58
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91