Godmorgon & fiiinaste halsbandet!

¨
Mitt världens FINASTE halsband med en bild av Johanna som duktiga guldsmeden 
TrineLorange designat. Jag är så otroligt glad i mitt nya smycke och det passar helt perfekt till alla mina tuniker etc.  Detta kommer ni att se på mig varje dag! :)

Godmorgon alla fina! Johanna kickade igång dagen runt kl.07 så nu är matboxen fixad och det återstår bara att klä hjärtat innan vi ger oss ut i regnvädret. Det är verkligen hel-grått idag, raka motsatsen till gårdagens vackra solväder. Men det gör ingenting för jag ska jobba och Johanna ska leka med sina kompisar på dagis :)

När jag var på ett inköp för en tid sedan så hade den vackra selgeren på sig ett UNDERBART halsband med en bild på sina barn. Jag blev tok-förälskad i detta smycke och idag hänger ett likadant halsband runt min hals med en bild av min älskade Johanna.


Tisdag 23:e mars hos Trine Lorange i hennes butik / ateljé. Ser ni halsbandet runt Trines hals? Hon har 3 runda bricker med olika foton + en fjäder, hur fint som helst! (du kan se det på hennes blogg)


Här ser ni mitt halsband lite tydligare. Detta är min favorit bild av Johanna från då hon var baby och gissa om J blev GLAD då hon fick se att jag hade henne runt halsen ! Hon tittar ofta på mitt halsband också säger hon "mamma, det är jag!" med stolt min :)

En cool sak med detta fantastiska smycke är att jag kan köpa till fler häng med bild (dvs en till runt bricka med bild på tex Gucci el JIG) och jag kan dessutom hänga på små detaljer som Trine selger (peace symbol, en fjäder etc.). Halsbandet kan med andra ord förändras över tid and that I like ! :) 


Butiken / ateljén ligger på Stensgatan. 4 b (i närheten av Bislett) och detta är verkligen en skattkammare.... det kryllar av vackra smycken här inne...  Bl.a. örhängen, ringar & armband som matchar halsbandet...

Det är inte ofta jag blir så här galet glad i ett smycke,  I loooove it helt enkelt !! :)

Bäst vi håller tempot uppe här hemma nu så jag önskar dig den BÄSTA dagen ! och en riktigt GLAD PÅSK till er som ska resa bort idag ! :)


KrAmAr! ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tyck till om dagens låt på min blogg! :)

Postat av: Helena

Vad fint halssmycke! Kanonfin som present!

Visst är det härligt med påskhelg?! Låångledigt, såå mysigt att få vara med nära och kära :-)



Ha en toppen onsdag!



(((påskkram)))

2010-03-31 @ 09:41:40
Postat av: susan

Helt nydelige smykke. Kan du fortelle ca pris, det står ingen pris inne på siden hennes

2010-03-31 @ 10:15:19
URL: http://susans-side.blogspot.com/
Postat av: Malin Longborn

Åh så vackert! Hoppas att du får en riktigt fin dag! Må så gott och var rädd om dig! Glad påsk!

2010-03-31 @ 10:41:57
URL: http://annamalinska.blogg.se/
Postat av: Emmie

Oj, den var ju jättefin! Gillar verkligen att man kan förändra smycket, smart och snyggt! ♥

2010-03-31 @ 11:30:49
URL: http://emmieliving.blogg.se/
Postat av: Pethra

Halsbandet är jätte vackert, förstår att du blev så förälskad i det. :o)



Hoppas ni får en härlig lill-lördag och en härlig påskhelg!

2010-03-31 @ 11:46:32
URL: http://pethrasdagbok.blogspot.com
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Halsbandet är verkligen superfint! Gillar designen på det. Oj, vad mycket jag får att göra och köpa när jag är i Oslo nästa gång ;) KRAM

2010-03-31 @ 12:12:46
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Kari

Tusen takk for tipset! Denne butikken skal besøkes...



Kari :-)

2010-03-31 @ 12:30:01
Postat av: Kari

Tusen takk for tipset!

Denne butikken skal snart få et besøk av meg.



Kari :-)

2010-03-31 @ 12:31:14
Postat av: Mirva ♥

Anna-Stina!



Odd Molly återkallar din nya klänning pga. produktionsfel:



http://oddmollybesatt.blogspot.com/2010/03/info-om-saloon-dress-igen.html#comments



Hälsn, Mirva

2010-03-31 @ 13:13:33
Postat av: Alexandra

Hejsan!Jag undrar så var du har köpt dina lampor som du har över ditt matbord, eller om du möjligtvis vet var de kan ha liknande?vore såååå tacksam för svar!

Kram Alexandra

2010-03-31 @ 13:47:33
URL: http://fleurcream.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej A-S Suuuper fint va halsbandet! Hur mycket kostar det? Kul idè! Vill önska er en GLAD pÅSK! :-)

Och passa på att fråga om din bruka design möbel i hallen. Är du nöjd med den/funkar den som bra förvaring?? Är nämligen på väg att köpa mig snart tror jag! :-) kRAM

2010-03-31 @ 14:05:16
Postat av: Jessie - 22 år & mamma till Jacob 2 år

Absolut en fin & vacker halsband!

2010-03-31 @ 15:07:06
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/
Postat av: Fiona

Utrolig fint smykke! Kan jeg spørre hvor mye et sånt smykke koster?



God Påske!!

2010-03-31 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91