Glasspremiär & soft hemmakväll.


Prinsessan J tok ä l s k a r glass och idag var det första gången hon handlade en glass ur den välfyllda glassboxen på matbutiken som gapat tomt hela vintern.

Vi har varit ute en liten sväng. Var innom Sprell och shoppade lite små saker till Johannas kök också blev det en ny fin Maileg kanin som sitter och hälsar alla välkomna på byrån i hallen. Ska ta lite bilder senare då jag provar klänningen :)


Happy lördags-girls!

Johanna la sig nyss på soffan för att titta på barnTV och vips! så sov hon så nu har jag lyft in henne till sängen och jag gissar att hon sover till imorgon :)  Det innebär att jag plötsligt fick egentid så nu ska jag städa klädskåpet i hallen/gången så jag får kontroll på vad jag har för vårjackor?

Det blir en soft hemmakväll idag men då jag lyssnar på den
HÄR låten får jag lust att gå ut och dansa ;) Jag önskar dig en fabulous evening ! :)


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh, det låter som en bra idé, lite garderobsrensning är aldrig fel. Lätt att glömma bort vad man har!

Glöm nu inte att ställa fram klockan i natt och att släcka alla lampor om en halvtimma. Ha en härlig kväll. KRAM Lotta

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Lotta-

Sommartid? Släcka alla lampor? Jag har tydligen missat både det ena och det andra... Tack för tips! Trevlig kväll! Kram! :)

2010-03-27 @ 20:41:43
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Jo, men visst! Inatt flyttar vi fram klockan en timma, det gör ni väl i Norge också? Och så är det Earth Hour, eller var rättare sagt, mellan 20.30 och 21.30.

Hittade du något roligt i garderoben? KRAM

2010-03-27 @ 22:32:45
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91