Pulka, lekpark & sleeping beauty.


En glad Johanna i lekparken.

Jag & Johanna har ätit pannkakor till middag idag (J fick välja mat) och nu leker hjärtat innan det är dags att sova.  Det blev tomt & tyst här hemma då mormor rest och Johanna har sagt att hon tycker att mormor ska vara här. Sötisen. Hon är verkligen sååå glad i sin mormor. (Tack mamma för fina dagar ! vi saknar dig!)

Igår somnade jag ifrån bloggandet så varsågoda, här kommer några bilder från gårdagens tur till parken. Jag fotade med min nya fina kamera som jag fick till jul och det är verkligen skillnad på kvaliteten på bilderna + att det är coolt att kunna ta många bilder efter varandra så ja, jag gick lite bananas igår och tog mååånga pics men jag håller mig till att visa 3st här ;)



Planen var att vi skulle gå och åka pulka / ake igår i parken men J ville bara vara i lekparken :)

Jag tyckte att det blev lite tyst här hemma nu då jag sitter på kontoret och bloggar så jag gick in i vardagsrummet och hittade en sleeping beauty på soffan. Mitt hjärta har gått och lagt sig där med sin kudde och somnat. Sötaste lilla tjejen....  nu blev jag helt rörd... Ska ta och gå och bära över henne till sköna sängen så vi ses igen strax.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Superfina bilder på finaste Johanna! :)

Det blev även pannkakor hemma hos oss då Robin fick välja middag. Favorit! ;)



Önskar dig en strålande kväll!

Kramar från Evelina & ett väldigt snöigt Umeå

Postat av: Maria från Luleå

Så fin hon är lilla hjärtat..oj vad tiden går fort!! Tycket nyss min tjej var så liten..men hon är 7 och så stoor nu! :)

Det är bara att njuta varje minut!

Kramar <3

2010-03-01 @ 20:49:45
Postat av: Mingar

Det syns verkligen att du har en ny kamera. Jättefina bilder!!



Ha en bra kväll!

2010-03-01 @ 21:03:13
Postat av: Att ha det gott

Underbara bilder på johanna

2010-03-02 @ 08:13:02
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Anna Nyhlen

Hej! Jag undrar vart du har köpt Johannaas fina uggs och vart du har köpt dina fina uggs?

Mvh SUUUUPER BRA BLOGG

2010-03-02 @ 13:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91