Freeeeedag !



Jag har gått runt med fult-blogginlägg-ångest i eftermiddag... Det var verkligen inte meningen att göra ett så lite spännande inlägg ang. vinnaren i tävlingen. Saken var den att jag satt mitt uppe i jobb och hade egentligen inte 1 minut över... Hoppas ni har överseende. Det ska inte hända igen ! ;)

Nu kom vi precis innanför dörren och JIG är och hämtar take-away till middag. Jag ska elda i öppna spisen, lasta ner pics från dagen, och tända ljus, med andra ord göra klart för fredagsMYS. !

Önskar dig en GOD & trevlig middag !


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Oroa dig inte, tror att vinsten var fullständigt tillräcklig för Emma som vann. Det hade den varit för mig om jag tävlat.

Hoppas att ni får en riktigt mysig kväll hemma tillsammans. Och ha det så bra i Sthlm imorgon. KRAM Lotta

Postat av: KarolinaM

Släpp din blogginläggångest! Den lyckliga vinnaren har inte en tanke på det. Och inte vi heller!



Men jag är sååå avis på henne! Min systerdotter har looovat att om hon ser dig ska hon gå fram och hejja, haha!

Det är sån känsla när man sitter där!



KramK

2010-03-12 @ 21:14:14
URL: http://guldkanterna.blogg.se/
Postat av: Lena Helmersson

God kväll A-S!



Jag vill bara sända dig ett stort TACK! TACK! Jag började dagen som vanligt med att läsa din blogg och såg att vissa plagg från "Garden collection" från H&M fanns ute på nätet. Jag gick genast in på deras nätburik och klickade hem mig en alldeles fantastisk tunika med det fantastiska priset 149:-, det blev i puderrosa denna gång - är svag för alla fina vita annars... Jag blev så glad. Den vita klänningen som du skrev om i bloggen var ju superfin, men känner att den nog bör provas live först. Så tack för att du gjorde min dag idag!



Ha en toppenkväll och ladda för en toppenkväll i Globen i morgon - det är ju så speciellt att sitta på plats och vara med live och ta på spänningen. Jag var på plats senast i IDOL finalen.



Kram,

Lena i Uppsala

2010-03-12 @ 21:37:49
Postat av: Emmie

Du är förlåten Anna-Stina!

Med tanke på alla hundratals andra feel-good-späckade inlägg du jämt gör så var väl det där ingenting!

Tack för allt du gör och ditt härliga humör! ♥

2010-03-12 @ 22:02:15
URL: http://emmieliving.blogg.se/
Postat av: Cindii

trevlig kväll! :)

2010-03-12 @ 22:13:44
URL: http://cindiii.blogg.se/
Postat av: Jessica E

God Kväll Anna-Stina,



Jag tycker inte att du skall känna "ångest" för att du inte har tid att blogga lika mycket som vanligt. Trots att jag/vi längtar efter varje inlägg, så måste vi ju vara glada för de inlägg som du har tid att bjuda oss på! Du bjuder trots allt in oss i ditt liv och vi får vara glada för det vi får vara del av.



KRAM Jessica E

2010-03-12 @ 22:21:48
Postat av: Emma

Kära AnnaStina,



Jag är inte det minsta besviken på ditt inlägg. Tvärtom jätte lycklig över att det var mitt namn som blev presenterat. Hur inlägget såg ut var inget jag ens la märke till. Du har en underbar blogg så inget du behöver tänka mer på!



Hoppas ni får en supermysig kväll!



Kram, Emma

2010-03-12 @ 22:49:08
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91