Blått är flott !


Super fräscht från Ralph Lauren. Jag älskar mixen av slitna snickarbyxor och söta prinsesseskor...

Det kryllar verkligen av denim ute i butikerna just nu... skjorter, jacker, kjolar / skjørt, klänningar / kjoler, jeans, shorts... listan kan göras lång... Själv är jag ständigt på jakt efter ett par perfekta jeans. Jag har inte hittat dem ännu men idag nosade jag på ett par från Cheap Monday... MET har också många snygga modeller också gillar jag Acne...

Istället för jeans så fick en snygg jeansjacka hänga med mig hem från
KappAhl. Jag gillar de feminina detaljerna med volangkant & puffärm och den passar utmärkt både till jeans & kjol.


Jag ska visa jackan på mig imorgon då jag piffat till mig ;) Pris: 499nok.

Nu ska ni får höra : Jag har a l d r i g haft på mig jeans under större delen av mitt liv, det är faktiskt först då jag startade min butik, Gizmo & Co, som jag började gå i jeans, med andra ord för ca 7 år sedan. Före det gick jag alltid i svarta byxor och jag var en riktig "kostym-tjej" = inte en tunika i sikte... ! Jag hade dessutom kort hår.  Det trodde ni inte va´?! ;)

P.S glöm inte att det är sista dagen att tävla om fina barnkläder från Tiny-Doe. Lycka till !


Kommentarer
Postat av: Anna

Jeansjackan var supersnygg! Kan du inte visa lite gamla bilder på dej :) Alltid kul att se sånt :)



Ha en underbar Tisdag!

Kram Anna

Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Nej det där kan jag nästan inte tro på. Visst kostym på jobbet, men din stil? Kort hår och inga tunikor känns väldigt ogizmo ;) Det är faktiskt nästan så att du måste lägga upp ett litet bildbevis.

Ha en underbar tisdag. KRAM Lotta

2010-03-30 @ 10:01:24
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Minna

Du MÅSTE ju visa kort :D Det kunde man inte tro! HA en underbar tisdag!

2010-03-30 @ 10:12:43
Postat av: Yvonne

Har också spanat in jeansjackan men inte bestämt mig ännu. Och kort på dig i kort hår måste vi få se!!!! Skulle jag aldrig gissat att du haft kort hår! Menar du kort som i kort på riktigt eller mer pageaktigt kort?

Ha det gott! Kramar...

2010-03-30 @ 10:42:28
Postat av: Nina

Åh det skulle vara kul att få se ett kort på hur du såg ut då ;)

2010-03-30 @ 14:58:06
Postat av: Kari

Kanskje du kan by på et bilde fra den tiden? ;-)



Kari :-)



PS! Selvsagt så må du gjøre som du vil, men det hadde vært morsomt.

2010-03-31 @ 13:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91