Ballett.


Vi föräldrar är med i dansen hela timen och nästa gång ska jag ha på mig andra byxor för igår tror jag alla fick se min rumpa då vi skulle gå genom en tunnel... ;)

Johanna storkoste sig på balletten igår och jag tycker att det är fantastiskt kul att se hennes framsteg. Hon kastar sig in i dansen och smiler heeela tiden :)





Balettskolan lördag runt kl.15.00.

Nu sitter Johanna vid min sida och klipper tape och limmar A4-ark. Vi girls kommer hänga en del på kontoret idag, jag ska bl.a. montera IKEA förvaringsboxar och styla ett par sidor till Kamille.

N J U T  soldagen!  det är så underbart när solen strålar in genom fönstren :)


Kommentarer
Postat av: fru Svensson

Jag har alltid älskat att pyssla med barn,mina egna och andras.

Men nu lyder inte fingrarna längre så nu får jag duga som sagotant istället när jag hälsar på kompisar med små barn.(mina barn är ju stora nu)

Den dan jag blir farmor och mormor så önskar jag att forskningen hittat en medicin som gör att jag kan pyssla igen.

Njut av dagen och tiden med Johanna,hon växer så fort.Kram till er båda.

2010-03-07 @ 12:43:02
Postat av: Lisa

Hej Anna-Stina!!

Tack för en otroligt härlig blogg, jag kikar in flera gånger om dagen.

Pratar du norska eller svenska med din dotter??

Ha en härlig söndag.

Kram från Lisa!!

2010-03-07 @ 12:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91