Låt mig presentera: MiH jeans.


Vit skjorta + ljusa jeans = snygg sommar match. Lägg till läckra accessoarer och du är i box.

Phuket fredag kl.12.50. Moln & regn, +30.

I höstas fick jag förmånen att prova ett par svarta jeans från
MiH och jag blev in love så nu ser jag fram emot att hoppa i ett par snygga blåjeans (min favorit modell: Vienna) då jag kommer hem från semestern. För jeans är ju bara världens bästa plagg, eller hur?


Snygga jeans-shorts kryddar sommar garderoben.

 MiH jeans har blivit många kändisars favoriter, titta bara här:




S.J.P , Claudia Schiffer & Jessica Alba är bara några av alla snygga stars som trippar runt i ett par MiH jeans. Du hittar fler kändis-pics om du besöker MiH-jeans hemsida (klicka HÄR).

Johanna myser så mycket framför Dora (jag gillar att Dora lär barnen engelska etc.!) att vi blir hemma en stund till. Känns så otroligt skönt att slippa stressa också kan det vara en god idé att tajma nagelfix med J´s nap.

What a lovely day! :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, jag gillar verkligen Albas modell, superfräscht med vit skjorta!

Och tack för alla härliga bilder vi får ta del av. Önskar er en riktigt lovely dag. KRAM Lotta

Postat av: Helén

Hei så fine jeans, synes Oslo true blue eller white var kjempefine.De var dessverre ikke så lett å få tak i siden jeg ikke bor I Oslo og nettbutikkene ikke hadde akkurat denne modellen. Men jeg tar en ringe runde til Oslo butikker.Den som gir seg har tapt:)



Ha en super helg kos dere masse

2010-06-04 @ 13:48:11
Postat av: s

shortsen var riktigt fina:)

2010-06-04 @ 15:58:43
URL: http://puellae.blogg.se/
Postat av: Lena Helmersson

Hej fina Du!

Skönt att höra att du INTE stressar, det är verkligen inte bra för kroppen att stressa... NJUT i stället - du ska räcka många år till! Låter mysigt med ännu en mini-semester, vart bär det av denna gång? Det är bra att ni tar vara på tiden som är kvar. Själv har jag och familjen varit på studentexamen. Så vackert och härligt att se ungdomarna stråla av lycka! Härligt sommarväder, god mat och trevligt sällskap - det blev vår fredag.

Det är som att läsa en härlig tidning då jag läser din blogg - den ger så mycket härlig energi och inspiration.

Önskar dig och Johanna en härlig lördag.

Kramelikram,

Lena i Uppsala

2010-06-04 @ 19:45:31
Postat av: camilla

Hei på deg:) Du må jo skaffe deg mnd linser som meg. Da kan du ha de på i en mnd i slengen og sove med dem også. Mih jeans ser veldig fin ut. De som sjp har;) Vet du om de er normale på str? Ellers elsker jeg å følge bloggen din hver dag og kos dere masse videre:) Vi reiser til Mallorca om en uke så det blir bra. Super fine negler du har foresten:) kanskje jeg skal se om jeg får fikset mine på mallorca? Klem

2010-06-04 @ 21:19:07
Postat av: AA

Kika gärna in på min blogg ;)

2010-06-04 @ 22:54:36
URL: http://afriicanbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91