Hello onsdag!


Glad i er bloggisar!

Hello boys & girls!

Förlåååååt min frånvaro. Jag är out-of-order idag... orsak? 1. cava, 2. J väckte mig kl.05.30. Men SOLEN skiner och det är sommar ute och det ger - tack & lov - energi :)  Också har jag precis mumsat i min en pariserpizza med hopp om att det ska göra mig lite piggare.

Jag har föresten varit ute och besökt ett par agenturer idag och klämt på höstkollektioner. Det kommer såå mycket fint!
Chill Norway har tex en jacka till barn som är to die for...


Igår runt kl.22.30. Jag har på mig klänning Odd Molly, jacka Gina Tricot, jeans Diesel och väska Gucci. (tack för en FAB kväll Mia! & tack Emma på BAR för trevlig service!)

Jag hade i alla fall en riktigt trevlig kväll igår med min kära vän Mia. Vi var bl.a. på nya BAR på Tjuvholmen (vid Aker Brygge. Tack för tipset Berit!) och WOW! vilket snyggt ställe det är. Det kändes väldigt "Stockholm" och ett stort pluss för att det ligger vid vattnet. Där kommer jag att hänga i sommar.

N J U T din onsdag!

♥ KrAmAr! ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Visst har du ny font på rubrikerna på bloggen? Riktigt snygg!

Postat av: Josefine

Vad kul att du hittat till BAR!!



Soliga kramar ifrån Mammas trädgård i Sverige :)

2010-06-16 @ 20:20:09
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91