Vinnaren av My Cinnamongirl tunikor!



Mina kära bloggisar!

Nu är det verkligen HÖG tid för mig att presentera vinnaren av matchande mor & barn tunikor från norska
My Cinnamongirl ! Innan jag avslöjar vinnaren så vill jag tacka för alla 165 tävlingsbidrag. När jag läser era fina kommentarer så blir jag både rörd & smickrad. Ni är fantastiska !!


Vinsten = matchande tunika till mor & barn ! (värde ca 1100 nok.)

And the winner is.... :

Vilken underbar tävling:-))
Åh vad jag skulle bli glad om jag vann.. Dessa kläder är ju helt ljuvliga!!
Skulle vara så kul att matcha med en av våra tjejer:) eller så kan man ju köpa en så får vi lika alla tre tjejer i huset:-) Nu hoppas jag på massor av tur:) Ha det så bra. Tack för en superbra blogg. Kram Sofia  !

Stort GRATTIS Sofia !
Mejla mig namn + adress + storlekar & önskemål om färg till [email protected]

♥ Tusen TACK till Kari & My Cinnamongirl för ett trevligt samarbete! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad glad jag är nu:) Trodde knappt det var sant när jag såg min egen kommentar.. :))

har tävlat många gånger men aldrig vunnit så det var verkligen jättekul:)



Tusen tusen tack!Kramar Sofia

2010-07-24 @ 21:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91