Same same but different...


Med ljusrosa brodyr i nacken står det: "Ready to take the consequenses, hungry for the reward". Jag matchade topparna med mina nya snygga
MiH-jeans i perfekt sommar-style (de heter Paris).

Som lovat kommer här bilder då jag provar de 2 rykande färska Odd Molly toppar som ankommit Daisy. Jag tycker att det är så härligt att se nya fräscha höstkläder mitt i rean och det är så klart ekstra kul att få se de plagg som jag varit med och köpt in.


På denna style är brodyren på ärmen och det står: "the livalot foundation".

Vilken av topparna gillar du bäst? Den med kort eller lång ärm? Personligen gillar jag båda eftersom de känns som 2 helt olika plagg. Eller ja, ja inte helt olika då men nästan i alla fall ;)


Kommentarer
Postat av: emelie

Den med lång ärm helt klar, tänk till hösten, då slipper du ha en kofta över och får njuta av hela blusen!

2010-07-06 @ 21:21:36
Postat av: Postadress Torslanda

Kort ärm tycker jag. Ha en skön kväll.

Postat av: Irene

Den med lang arm, tenk grå jeans og grå Acne Pistol boots til - perfekt høstoutfit; )

2010-07-06 @ 21:26:50
Postat av: Mikaela

Älskar också Odd Molly. Tycker den med kort ärm var liiite sötare än med lång ärm men det kan inte bli fel vilket som.



Tycker du gör så fina reportage i Kamille Mor och Barn. Vann en tidning ho dig för länge sedan men den kom aldrig fram. Önskar de såldes i Sverige. Skulle köpa direkt.



Hoppas ni har en fin kväll.



Många kramar M!

2010-07-06 @ 21:27:05
URL: http://hemmapavarangataistan.blogg.se/
Postat av: Helene

den med lange armer er favoritten min, men begge er nydelige!! Ha en fin kveld!

2010-07-06 @ 21:39:18
Postat av: Pethra

Gillar båda men den med lång ärm är snäppet snyggare. :o)

2010-07-06 @ 21:59:04
URL: http://pethrasdagbok.blogspot.com
Postat av: Michelle

den med kort ärm är somrig!!

Beror ju på när man ska använda den.

Men tyckte båda var fina!



Kram

2010-07-06 @ 22:04:33
URL: http://MsDemoch.wordpress.com
Postat av: Livet i byn

Du var superfin i båda, men om man måste välja är den undre min favorit.



~Livet i byn

2010-07-06 @ 22:07:01
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Kristine

HEI! Jeg likte best den nederste/den med lange armer :D Syns at du kledde den fint. Likte kragen og to-delingen. Lykke til med valget!! KLEM Kristine

2010-07-06 @ 22:08:00
Postat av: camilla

Hei:) Har sett på begge de fine nyhetene i dag i en butikk i bergen;) likte begge to godt. Den kjolen du har på forrige innlegg er den ny nå? Helt underbar:) Har ikke sett den før. Du er helt super på tips om klær og alt. Ha en super kveld. Klem

2010-07-06 @ 22:30:12
Postat av: Maria

Hej,

Jag föll verkligen för den med lång ärm. Är annars faktiskt inte så förtjust i odd molly, men den var bara helt underbar. Vet du vad den kostar i svenska kronor. Jag bara måste ha den. Ha en underbar kväll

Kram Mia

2010-07-06 @ 22:33:16
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Hmm, verkligen inte lätt. Båda är ju snygga och det är ju olika style på dem. Velig som jag är kan jag inte välja... ;)

Ha en underbar kväll. KRAM lotta

2010-07-06 @ 22:42:18
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Miss.Gizmolina

KUL med all positiv feedback! TaCk!! :)



Mikaela-

Jag blir glad då jag läser att du gillar min styling :) Mejla mig din adress så kommer Kamille Mor & Barn i posten: [email protected]



Camilla-

Odd Molly kjolen har jag shoppat på salg på Eger Høyer, den är från förra höst/vinter kollektionen och det var faktiskt den enda butiken som jag sett kjolen i. Tror ingen annan har haft den? (rart...)



Maria-

Den med långärm kostar 2.089 nok. Du får räkna om den med valutakalkulator.. det skiljer ca 20%.



KRAMAR till er alla !!! :)



2010-07-06 @ 22:48:11
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: ElinH

Jeg likte den med lang arm klart best. Var penest over brystet, var liksom litt stiligere synes jeg:-) Et spørsmål hvis du har tid: den langarmede kjolen fra Deeday er jo kjempesøt, prøvde den i en butikk, men den er jo kjempe gjennomsiktig. Hva bruker du under ? Et tips?

2010-07-06 @ 22:48:28
Postat av: Sanna

hej! Den med kort ärm, helt klart!! Kram påre

2010-07-06 @ 22:53:49
Postat av: Slæsh

Takk for titten:)

Den øverste her var bare knall fin.. :)

Fin t høst/vinter:)

2010-07-06 @ 23:14:07
Postat av: Miss.Gizmolina

Elin H-

Det ska vara en "inbyggd" underkjole i kjolen... och i tillägg till den bruker jag ytterligare en hudfärgad underkjole (om det är soligt ute) också , viktigast av allt, hudfärgat undertyøy :) Jag tycker absolut att du ska gå för kjolen för den är riktigt, riktigt FIN. ! Klem ! :)

2010-07-06 @ 23:35:46
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Gillar den med korta ärmen bäst .....tycker att Odd Molly börjar bli icke prisvärda, över 2000:- för en tunika näe det för mkt!

2010-07-07 @ 08:11:11
Postat av: Anna

Vilka underbara toppar!!

Den första var en klar favorit för mej, men du passar i båda ;)

Ha en underbar dag! Kram!

2010-07-07 @ 09:42:57
URL: http://villastrand.blogspot.com
Postat av: finacarina

De är fina men inget jag skulle köpa för det känns som man sett dem förut. Jag har tröttnat lite på OM och deras stil. De är inte prisvärda och håller inte den kvalitet som man kan begära. Det finns så många andra roliga märken.

Ha de pent!

2010-07-07 @ 10:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91