Semester-koma & middag hos morfar.


Hemma hos pappa & Inger onsdag runt kl. 22. Min outfit kommer från den norska duktiga
Cathrine Hammel (klänning, kofta & band att knyta i livet).

Mina kära bloggvänner!

Jag har hamnat i semester-koma och har inte varit på nett på hela dagen, förren nu !  Solen skiner från en vackert blå himmel och jag sitter med ett glas bubbel ute på terrassen och myser med Vogue. Vi ska bli bjuda på grillmiddag här hemma hos mamma & Hans i kväll. Trevligt !


Jag ♥ kalix-löjrom! det är det absolut godaste jag vet! Jag äter det på knäckebröd med lök + gräddfil på toppen. När jag växte upp så åt jag det till frukost varje helg då jag var hemma hos min pappa. Lyxigt !


Regnet öste ner när morfar grillade så han blev hur blöt som helst samtidigt som maten blev hur god som helst!


Här är jag tillsammans med pappa och hans Inger.


Far & dotter.


Johannas klänning kommer från How to Kiss a Frog och dockan fick hon i present av morfar (tack!).

Hoppas att du också har en underbar fredag och att solen skiner hos dig!?

♥ KrAmAr & kÄrLeK! ♥


Kommentarer
Postat av: Slæsh

Det var bare helt nydelig det du hadde på deg.. Annerledes og elegant..

N-Y-D-E-L-I-G!!!

Du har jo alltid så fine klær,men det var noe spesielt med dette antrekket..

Takk for inspirasjon,råd og titten:)

Kos dere videre i kveld og i helga:) KLem i fleng

2010-07-23 @ 19:51:46
Postat av: FIFFIFELICIAAAAAA

attans sicken söt klänning du hade :)

Postat av: Pethra

Vilken fantastiskt söt klänning!

2010-07-25 @ 11:29:23
URL: http://pethrasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91