Min dagens & min middag.


Hemma i hallen / gången idag kl. 18.00. Lilla J sprang plötsligt förbi då jag fotade min dagens: bluse Odd Molly, linne Filippa K och byxor
MiH-jeans.

Jag hämtade hjärtat strax före dagis stängde idag och jag blev så glad då hennes fröken sa att hon ser att Johanna stor-koser sig nu då de är så få barn i barnhagen. De var bara 8 barn idag totalt på hela dagiset idag och imorgon är sista dagen före de sommarstänger. Det finns sommarbarnehage för de som önskar det men Johanna kommer att vara fri de 3 veckor som barnehagen är stängd.


Min middag: färska räkor = oemotståndligt GOTT! också är de ju r o s a ;)

Jag ska  återgå till jobbingen nu så jag önskar dig en riktigt fin sommarkväll!


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Mmm, skaldjur är något av det bästa som finns! :)

Postat av: FLUFFIK

Mmmm...gott!

2010-07-08 @ 22:11:26
URL: http://fluffik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91