Godmorgon sköna söndag!


Låt ingen ta ifrån dig dina drömmar...

Godmorgon alla fina!

Johanna bjöd familjen på en liten sovmorgon idag så vi är ganska nyvakna. Härligt! :) JIG och J sitter och tittar på Lollo & Bernie på Youtube och J säger att hon längtar till Luleå och att hon vill resa idag men det dröjer några dagar till innan vi hoppar på flyget. Först ska nästa nr av Kamille Mor & Barn levereras så idag blir det en jobbdag på mig både på kontoret och på redaktionen.


Igår hade vi en soft city-dag och chillade en stund på en uteservering. Jag njöt solen och lilla J höll sig i skuggan.


En favorit i repris! Igår shoppade vi ett nytt par i större size. De här är de finaste och skönaste sandalerna jag hittat till hjärtat. Du finner dem hos
Pom D´api i Bogstadveien (märke: Naturino).

Solen skiner i Oslo idag så nu ska jag fixa frukost och äta den ute på balkongen. Det gäller att ta tillvara solstunderna! :)  Jag önskar dig en riktigt skön & soft söndag fylld av lyckliga stunder!

♥ KrAmAr & kÄrLeK! ♥


Kommentarer
Postat av: Michan

Verkar som ni har det bra härligt.

Postat av: TreSmåKottar

Hoppas Ni får en fin dag!

2010-07-11 @ 10:35:10
URL: http://tresmakottar.blogg.se/
Postat av: Slæsh

Dere er heldig som har sol som skinner..

Her på vestlandet er det varmt,vind og overskyet.. Solen mangler her...

Her sitter mi jente å ser drømmehagen,akkurat fått en på dvd,er greit å ha i ny og ned...:)

Min mann jobber skift,så vi blir enn del hjemme alene,så er ikke like lett å vite hva en skal finne på en søndag.. Ha en strålende dag:) Klem i fleng

2010-07-11 @ 11:08:23
Postat av: Johanna

Vilken fin skål med drömmar:-) En sådan borde alla ha:-)

2010-07-11 @ 14:02:38
URL: http://freylas.blogg.se/
Postat av: Rövarmamman♥Gravid igen

Vilka fina skor:) ja solen skiner här med, härligt! Happy söndag söta!

2010-07-11 @ 14:31:38
URL: http://roxenmo.se
Postat av: j

Vilken härlig blogg du har!

2010-07-13 @ 15:29:25
URL: http://johannasrosavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91