Fotoshoot & dagens outfits.


En fotostudio i Oslo idag kl.16. Johanna har på sig t-shirt med puff + tights
Kapp Ahl, klänning Me Mini, skor Naturino (Pom D´api) och hårspänne Prinsessefin. Jag har på mig bluse från Deeday, jeans Diesel,skor Zara.

Godkväll vänner!  Vilken dag vi har haft ! först fixade vi en massa ärenden och sen körde vi till fotostudio i ÖS-regn = mitt nyrullade hår blev allt annat än lockigt = jag fick rulla om allt... lite små jobbigt ;)  Duktiga Emma gjorde min make-up och Johanna flirtade så bra med kameran att vårt fotoshoot gick rekord snabbt. Hon har blivit SÅ van vid att fotograferas och hon älskar det så hon var en glädje att jobba med för fotografen :)
 

Fina flickor i studio.


Känner du igen Emma? Det är hon som ligger och myser i alla sängar i IKEA reklamen.

 
Little make-up girl ;) J tyckte att det var SÅ spännande med all smink..


Jag blev super-nöjd med min make-up idag. (Thanx E!!)


Som ni säkert förstår så kan jag så klart inte visa vad jag och J hade på oss på fotograferingen, det förblir en hemlighet till slutet av augusti ;)  så de kläder ni ser på bilderna är de vi hade på oss till/från studio.

Detta har varit en av de mest hektiska veckorna ever.. (J´s hög med Mc.D leksaker är ett tecken på det ;) och då J var och lekte hos Elsa efter foto idag så jobbade jag vidare några timmar. Nyss toppade jag dagen med att ringa till SAS och boka om vår Luleå resa. Jag behöver helt enkelt lite mer tid att fixa & landa... för då kan jag njuta dagarna i Luleå utan jobb = bättre!

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: ellenojag

underbar klänning Johanna hade på sig idag! vi ska också flyga upp till Luleå på måndag närmare bestämmt, det ska bli så skönt, nästan så jag längtar lite efter myggen! ;)

Postat av: Vibeke

God morgen. Så søte dere er. Morsomt m skoene til Johanna på øverste bilde;) klem Vibeke

2010-07-16 @ 08:51:18
Postat av: Linda

Jättefina bilder... :)

2010-07-16 @ 09:35:08
URL: http://lindisz.blogg.se/
Postat av: Slæsh

Kjempe fine bilder..:)

Ha en fin helg:)

2010-07-16 @ 10:04:13
Postat av: Ida

Vilka fina bilder, hittade precis din blogg och kommer absolut läsa vidare :)

Ida

2010-07-16 @ 13:12:33
URL: http://drommariby.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hej! Var med och tävla om att bli intervjuad på min blogg! Du behöver bara skriva att du är med samt mail så att jag kan kontakta dig! :D

Vinnare dras slumpmässigt ikväll.

Kramar från Molly

2010-07-16 @ 13:57:20
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Haft en bra dag?

2010-07-16 @ 14:07:24
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Nina

Vad fin du var i håret. Riktigt hollywood lockar =)

2010-07-16 @ 14:30:30
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Spännande, blev säkert jättefina bilder:-)



Jag är nyfiken på vad du har för dialekt när du pratar svenska? Pratar du redan med liten norsk brytning eller har du norrländskan i grund?

2010-07-16 @ 15:57:11
URL: http://freyla.blogg.se/
Postat av: Amelie

Ha,ha,hon tog på sig skorna själv va?

2010-07-16 @ 18:10:37
Postat av: Milla

vilken fin blus o härlig färg!

2010-07-16 @ 19:35:05
Postat av: Miss.Gizmolina

Tusen TACK för era fina kommentarer! :)



ellenojag-

Då ses vi kanske på flyget? ;) Trevlig resa !!



Amelie-

Ha, ha ja, hon tog på sig dem själv ;)



Johanna-

Mitt språk har blivit lite tokigt efter 10 år i Norge så jag pratar mest svorsk.. en mix av både norska och svenska. Försöker att fokusera på svenskan så att Johanna ska lära sig språket men det misslyckas tyvärr oftast... Min norrländska dialekt dyker upp då jag pratat med min mamma på telefon ;) Det är 16 år sedan jag bodde i Luleå och efter 6 år i Stockholm - innan Oslo - så har jag fått en dialekt som gör att jag kan vara lite svår att placera.. många gissar på Stockholm..



HAPPY lördag till er alla !!!



KRAMAR ! :)

2010-07-18 @ 08:27:39
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91