Dagens Johanna.


Hårspänne
Prinsessefin, bluse Benetton, klänning How to Kiss a Frog, tights Noa Noa, sandaler Lelli Kelly, väskor H&M + Accessorize och sparkcykel från Sprall.

När vi kom ut genom dörren på morgon så upptäckte vi att det regnade så det blev ingen cykeltur till dagis utan en biltur istället och nu är jag bara hemma på blixvisit innan jag sticker ut igen. Idag finputsar jag stylingen till nästa nr av Kamille Mor & Barn som blir fyllt av fina höstkläder.

Önskar dig en god & trevlig lunch och en inspierande eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Sara ♥

åh vad söt hon e!

Postat av: nayomi

fan va sött! ska skaffa barn genast så jag kan köpa kläderna ;D

2010-07-08 @ 12:42:35
URL: http://nayomi.blogg.se/
Postat av: A House With A View

Vilken söt liten sessa!!



Kramiz aka

2010-07-08 @ 13:08:11
Postat av: Pethra

Sötaste Johanna!

2010-07-08 @ 16:37:37
URL: http://pethrasdagbok.blogspot.com
Postat av: Helena

Hej tjejen!

Jag såg bilderna på dig längre ner där du satt hos frissan. Men gud vad du är fin i rakt hår!! =) Tycker definitivt du ska testa platta det någon dag! Jättefint på dig!

Prova, och knäpp gärna kort och visa sedan, please!



Sköt om er nu! tack för super blogg, gillar den skarpt!



Kram

2010-07-08 @ 16:45:38
Postat av: Anette

Vad månde bliva av denna lilla fotomodell? Söt som en sockerbit !

2010-07-08 @ 21:12:45
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilken söt liten fotomodell! KRAM

2010-07-08 @ 21:50:16
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91