Hej torsdag !


Dagens tänkvärda.

Kära vänner! Dagen idag blev inte helt som planerat p.g.a. att gårdagen / natten inte heller blev det..  så, nu ligger jag efter med en ny deadline vilket inte känns så bra..  Som pricken över i så är Johanna dessutom hemma från dagis idag.  Vi hade tagit på oss allt och var på väg ned gatan då hon plötsligt börjar stor-gråta så tårarna sprutade och sa att hon i n t e ville på dagis idag, att hon ville vara hemma och eftersom jag inte är helt i form så kapitulerade jag och vi gick hem.

Nu ska jag försöka ta med mig Johanna ut på plock till ett uppdrag också ser jag fram emot en NY dag imorgon och att en dag snart vara i kapp, för det är ingen behaglig känsla att ligga efter med saker... Känns som att jag inte räcker till varken här eller där... Det måste jag ändra på ! En bra sak är i alla fall att jag levererade alla min sidor till nästa nummer av Kamille Mor & Barn i natt. Wiiiieeee !!  :) Ni hittar magasinet i butikshyllorna 1:a mars.

Önskar dig en FIN dag !

MåNgA kRaMaR! ♥

Kommentarer
Postat av: S!!

usch ibland blir inte saker som man tänkt sig... som tur är kommer ofta sol efter regn...håll ut! du e en super duktig tjej!



Kram!!

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Thanx S ! Ja, det är tur att det alltid kommer sol efter regn :) TACK för fina ord! Kram :)

2010-01-14 @ 15:09:17
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Vad härligt att Johanna fick bli hemma med dig! Men jag håller med dig om att det är en jobbig känsla att ligga efter med jobb, eller att vara för sjuk att jobba men ändå ha dåligt samvete av att man inte gör det. Hoppas allt blir bättre för er! Du verkar vara en glad prick för det mesta, så tillåt dig att deppa lite ibland. (Det kanske du gör, fast utan att skriva det här)

Massor av kramar...

2010-01-14 @ 15:20:34
Postat av: Frida

Ta väl hand om dig, stressa inte ihjäl! :)

2010-01-14 @ 15:28:24
Postat av: Emma

Ta hand om dig Anna-Stina!



Många Kramar från mej till dig!

2010-01-14 @ 15:33:28
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Pia

Hoppas du och Johanna kommer i fas....Och du behöver inte vara så duktig.

Ta bloggpaus t ex två dagar, klart vi kommer sakna dig men det är bättre att du kommer ifatt och mår bra! Och vi kommer INTE att överge din blogg för det.

2010-01-14 @ 15:36:44
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

That's life, ibland går det inte riktigt som man har tänkt sig. Och förmodligen känner Johanna av det, barn är ju väldigt insiktsfulla. Bry dig inte om oss här i cyberspace, vi finns kvar, utan fokusera på att hinna med och ta hand om dig själv och din familj. Vi ses när allt lugnat sig. KRAM Lotta

2010-01-14 @ 15:54:06
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: michelle

du kanske skulle behöva ha en assistent??!!! Men du är en POWERwoman så du klarar nog allt :)



Kram /Klem

2010-01-14 @ 16:02:54
URL: http://micholiina.blogspot.com
Postat av: Karin

Så skönt för Johanna att inte bli tvingad att gå till dagis i sådana situationer. Hon är ju trots allt det viktigaste. Hoppas det ordnar sig med jobb i alla fall.



kramilikram

2010-01-14 @ 16:21:12
Postat av: Wenche

Ta vare på deg selv, Anna-Stina:) klem:)

2010-01-14 @ 16:46:28
Postat av: Anonym

Lär dig säga NEJ, så kommer du hinna med mkt mer.

2010-01-14 @ 16:53:57
Postat av: Elisabeth

Rykende fersk "Camille" i postkassa i dag..

Made my day!

Nå er det bare å rigge seg til i sofa`n..

2010-01-14 @ 17:30:46
Postat av: Anonym

Hej

tidigare hade du bra tips, vad gäller kläder och shopping. Sedan du började arbeta för tidningen K har allt det där försvunnit. Tror fortfarande att du har mycket att dela med dig av, men varför är det slut med det nu ? Är det endast tidningsläsarna som får tipsen? "göteborgsdam"

2010-01-14 @ 18:00:53
Postat av: Natalie

Det där gillar jag :)

2010-01-14 @ 18:16:35
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se
Postat av: Mingar

Ta hand om dig!

Kram

2010-01-14 @ 19:41:44
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Tusen TACK för era kommentarer ! :)



Yvonne: sitt goda humör & positiva tänkande är det viktigt att hålla fast vid så det försöker jag göra så gott jag kan :) , det har bara varit lite mycktet en stund.. Tack snälla för omtänksamheten. Den värmer.



Pia: bloggen ger mig så mycket positiv energi så den priorterar jag :) men jag sätter pris på att veta att ni tycker att det är OK om jag tar ett par dagars paus för att vila . Funderar faktiskt på att sticka iväg på en mama-treat snart, helt själv, utan pc. OM jag nu klarar det ;)



Lotta: exakt! Johanna har så klat känt av att jag inte varit mig själv senaste dagarna och idag fick det konsekvensen att hon inte ville gå till dagis. Tack för omtanken ! :)



Michelle: det vore en DRÖM ! men just nu så tillåter tyvärr inte ekonomin det. En dag kanske !



Karin: ja, det kändes bra i mamma hjärtat att kunna vända på klacken och gå hem igen.



Elisabeth: Åh vad kul att du fått den. Kos dig ! :)



göteborgsdam: du fick ett eget inlägg idag



TACK för att ni är så omtänksamma. Sätter stor pris på det !! KRAMAR ! :)



2010-01-14 @ 23:44:32
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91