New shoes & vaken prinsessa.


I ♥  Ugg´s! (tusen miljoner tack älskling).

Titta vad jag fick i present av JIG idag då han kom hem från USA: Nya underbara Ugg´s ! :) Jag bara älskar dessa skor. Skönare finns inte.  Oj, nu hör jag att Johanna är vaken?! ett ögonblick...


Johanna fick också nya fina skor: Skechers.

Ha, ha jag hittade Johanna sittandes i sängen "läsandes" Glad-boken . Så där sprack min kvällsplan ;) Nu är hon uppe och går runt i sina solbriller och håller på att flytta över alla gossedjur till soffan. Min lilla sötnos.


Det är den här modellen på mina nya Ugg´s.

Nu: Guldbaggegalan på SVT ! Me like ! :)


Kommentarer
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Hmm, jag måste nog testa de där snart. Det är så många som älskar dem så de måste ju vara sköna?

Hoppas ni får en bra kväll. Kram Lotta

Postat av: Ulrica

Han är bra på presenter din JIG :-)

2010-01-25 @ 20:20:25
Postat av: Cecilia

De där UGGsen köpte jag i NY i höstas. Älskar dem!

2010-01-25 @ 20:33:34
URL: http://abbeau.blogspot.com
Postat av: Elli<3

Vilken fin blogg! Ha en fortsatt bra kväll. Kram elli<3

2010-01-25 @ 20:38:54
URL: http://bellanee.blogg.se/
Postat av: Carina

Me like:) Og de til Johanna var bare superfine!! Får man kjøpt de i Norge?



Klem

C

2010-01-25 @ 21:22:49
Postat av: Mirva ♥

Prinsessan Madeleine har ett par i samma modell som du fick idag, fast hennes är mörkbruna :-) Såg henne LIVE här om dagen :-)



KRAM Mirva

2010-01-25 @ 23:08:51
Postat av: Anonym

Känns det inte jobbigt att JIG är borta så mycket nu när ni kanske ska separera. När man har problem vill man ju vara tillsammans och försöka reda ut dem.

Och sen är ju risken störra att han hittar någon annan när förhållnadet är lite skört.



Förlåt om jag undrar men så skulle jag ha tänkt.

Kram Sara!

2010-01-25 @ 23:36:39
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Tack för era kommentarer! :) Här kommer svar på frågor:



Lotta-

Tycker absolut att du ska testa ett par, de är fantastiska! Kram! :)



Carina-

Jag vet tyvärr inte om märket finns i Norge? Checka deras nettsida så finner du säkert info :) Klem! :)



Anonym/Sara-

Häromdagen skrev du att min blogg får dig att må illa och nu skriver du att jag och JIG ska separera? Hoppas du slutar läsa min blogg a.s.a.p för din negativa energi passar inte här.



2010-01-26 @ 00:45:08
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Så snygga, jag äger ina Uggs men jag är verkligen sugen på ett par.



~Livet i byn

2010-01-26 @ 08:58:24
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Marie

Sara, du är verkligen elak. Skaffa ett eget liv!

2010-01-26 @ 09:27:42
Postat av: Hestia

Vi har da ikke noe med å legge oss borti AnnaStinas forhold til JIG!!! Er det så vanskelig å forstå at selv om man blogger om deler av sitt, er det en privatsak HVA man vil fortelle til andre. At man holder ting unna bloggen behøver ikke bety at det er dårlig.

Ingen har noengang blitt større av å tråkke på andre...



2010-01-26 @ 12:45:04
URL: http://hestiaverden.blogg.no
Postat av: Carina

Ja det er HELT naturlig i Norge at mannen kjøper presanger til kona når han ønsker å skille seg...

2010-01-26 @ 18:27:40
Postat av: Ingela

Haha, jag tror bestämt att jag måste tipsa min sambo om din blogg - han har lite dålig fantasi när det gäller presenter i kläd/skoväg... han kanske får några riktigt bra idéer här ;-)

2010-01-26 @ 18:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91