Godmorgon söndag !


Min svarta dagens:  tunika från Hunkydory och tights från Zara.

Kära vänner!  Det blev, helt oplanerat, en lördag utan ett enda inlägg från mig. Jag gick in på kontoret några gånger för att skriva till er på förmiddagen men varje gång kom hjärtat och hämtade mig...  och sen fick Johanna bli med mig ut på plock till ett uppdrag som jag ska leverera på måndag och innan vi var hemma så var klockan 18.30. Så det var den dagen ;)


Johanna drog mig i armen då jag fotade och sa: mamma koooom ! ;)

Jag slängde ihop min räkpasta till middag innan det blev dags för den 2:a delfinalen i Melodi Grand Prix där jag tycker att det var rätt låtar som gick vidare. Kjolen till Maria A var verkligen f a n t a s t i s k t vacker ! men han den där Alexander´s outfit krockade ju totalt med låten... han borde haft på sig tex skinnbyxor och en svart skjorta, det hade matchat musiken bättre ;)  Eller vad säger ni som tittade ?


Nej, jag har inte fläckar i ansiktet irl, det är nåt som web-cam fixat...

Min sköna säng ropar på mig nu så jag ska gå och sova riktigt gott så ses vi igen några timmar.  Detta blir en jobb-helg för mig men sen har jag några lugna dagar då jag kan softa :)


Jag önskar er som är tidigt uppe en riktigt mysig söndagmorgon. Tänd ljus och kos dig !


KrAmAr! ♥



 


Kommentarer
Postat av: Wenche

Takk for det:) ønsker deg også en riktig fin søndag:)Jeg sto opp kl seks, begynner på jobb sju idag, altfor tidlig å stå opp på en søndag;)

2010-01-17 @ 06:23:14
Postat av: Helena

Vad du är vacker Anna Stina!

Jag älskar din blogg, försöker läsa den varje dag!



Ditt halssmycke är såå fint!



(((kram)))

2010-01-17 @ 07:10:36
Postat av: Vibeke

Hei Anna Stina. Ha en fin søndag. Lurte på om du kunne være så snill og dele den rekepasta oppskriften med meg ? ;) Da hadde jeg blitt glad.

Ønsker deg en super dag, og fortsatt takk for en flott blogg - koser meg med den hver dag.



Klem Vibeke

2010-01-17 @ 08:47:04
Postat av: Sammy

Snälla A-S, ta chansen att använda din blogg till något viktigt, när hemska saker händer ute i världen. Även en mode/inredningsblogg eller vad nu din skulle kallas, kan ägna ett kort inlägg ibland för att bry sig, göra nytta. Detta inlägg har jag helt fräckt tagit från Elin Kling:



"MODE I all ära men idag jag vill passa på att utnyttja min blogg genom att uppmana er om att strunta köpa den där extra toppen, de där skorna eller det där halsbandet och istället lägga dom pengarna till dom som behöver det så mycket mer, de drabbade på Haiti. Det kommer iallfall jag göra. 50, 100, 200 eller 500 kronor. Allt gör skillnad. Kom igen nu!



PLAN SVERIGE,



Plusgiro: 90 07 31-1



Bankgiro: 900-7311



Skriv “Haiti” på inbetalningen"

2010-01-17 @ 09:58:56
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vi från Halmstad önskar även er en härlig söndag. Hoppas att du fått sova gott och länge så att du känner dig lite utvilad. Kram Lotta

Postat av: Sandie

Fin du är! gillar ditt halsband,varifrån? KRAM !!!

2010-01-17 @ 10:34:56
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hei A-S;)

Er helt enig med deg kjolen til Maria var NYDELIG og jeg sa akkurat det samme om han Aleksander at outfit og melodi krasjet totalt:) Ha en lovely dag vi skal feire 5 års dag her. Må bare si igjen at du er en nydelig inspirerende dame. Klem

2010-01-17 @ 12:13:38
Postat av: Louise

Hej!

Jag undrar om du vill dela med dig av ditt recept på räkpasta? Det lät så gott och jag behöver lite ny inspiration i matlagningen:) Önskar dig en fin söndag!!

2010-01-17 @ 12:27:43
Postat av: Mitt lilla hemmaliv

Hoppas att du får en skön söndag trots jobb...

2010-01-17 @ 12:48:21
URL: http://mittlillahemmaliv.blogspot.com
Postat av: Fia

Vart har blogg drottningen tagit vägen?

2010-01-17 @ 13:52:46
Postat av: KarolinaM

Jag kan hjälpa dig Louise! Här kommer receptet på A-S räkpasta! Riktigt god och enkel, en återkommamde favorit! Rätta mig om jag har fel nu AnnaStina...



2 burkar räkor (på burk i kyldisken)el 400gr skalade. (Anna anv burkräkor)

En purjo

2burkar fet creme fr. Ta inte lätt!

Någon tesked curry.



Skiva purjon och fräs den i curryn

I med c.r

Och sist i med räkorna och salta och peppra.

Serveras med majs..



Lovar att det är en höjdare!



KramK

2010-01-17 @ 18:22:19
Postat av: Louise

TACK Karolina M! Gulligt av dig att hjälpa till! Men är det verkligen två burkar creme fraiche?? inte 2 dl?? Ska testa detta imorgon, tack ännu en gång:)

2010-01-18 @ 16:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91