Happy new Gizmolina-year!



Mina kära bloggläsare!

Jag önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR 2010! Idag startar ett nytt år med nya möjligheter och jag hoppas av hela mitt hjärta att detta blir ditt DRÖMÅR ! och att alla dina önskningar för det nya året slår in ! :)


Vi hade en god & soft middag här hemma igår jag & JIG (Johanna sov sött...zzz..).

TACK för ett fantastiskt KUL bloggår 2009 och för alla FINA kommentarer jag fått under året som gått. Jag är heldig som har så underbara bloggläsare och utan er vore inte Gizmolina den blogg den idag är för det är ni som inspirerar mig i mitt bloggande! Nu har vi ett helt nytt bloggår framför oss och i om ett par veckor, närmare bestämt den 13:e januari så fyller Gizmolina 3 år! Då ska vi FIRA! :)


Tack vare att jag fick den här fina julklappen av JIG (tusen miljoner tack älskling!) så kommer jag att kunna ta extra fina bloggbilder 2010 :)

Jag blir alltid lika nostalgisk på nyårsafton då jag summerar året som gått och blickar framåt och nu ser jag fram emot ett år fyllt av solsken, glädje, kärlek och lyckliga stunder för oss alla!

HAPPY NEW FABULOUS YEAR! Detta året ska blir det BÄSTA !!!! :)

VaRmA kRaMaR! ♥
AnnaStina :)



Kommentarer
Postat av: Kari

Godt nytt år til deg også!

Gleder meg til feiringen. ;-)



Kari :-)

2010-01-01 @ 07:14:39
Postat av: astrid

godt nyttår!ha en strålende dag,jeg gleder meg til konserten fra wien,den blir finere for hvert år.klem

2010-01-01 @ 07:16:26
Postat av: Livet i byn

God fortsättning och tack för alla fina inlägg du bjuder oss på.



~Livet i byn

Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Och ett riktigt gott nytt år till er. Jag gissar att 2010 kommer att bli ett riktigt fantastiskt år.



Vilken fin kamera du fått, jag ska själv köpa en i dagarna och står och väljer med denna och Nikon 5000. Vi får väl se vad det blir. KRAM

2010-01-01 @ 09:55:31
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Helena

Gott Nytt År till er också!!



Härligt m ett nytt år, nya fräscha tag och nya förhopppningar. Och framför allt: En ny vår och sommar att längta till :-)!!



(((Kram)))

2010-01-01 @ 10:14:37
Postat av: Lena Helmersson

God morgon 2010!

"I dag är första dagen på resten av mitt liv..."



Önskar dig och familjen en skön nyårsdag och jag ser fram mot härliga bloggbolder som inspirerar och ger "feel good ". Här i Upssala snöar det och är lite småkallt - för familjen blir det bio och städa undan julen för att börja fundera vilka sommarkläder som ska med i väskan till phuket.



kram,

lena i uppsala

2010-01-01 @ 10:21:56
Postat av: Lotta Th

Godmorgon på er :-)

Jag önskar dej ett riktigt Gott Nytt År. Ha nu en riktigt bra och mysig nyårsdag. Så passar jag på att tacka för att vi får följa dej o de dina här på bloggen samt att vi får massor med inspiration.

Kram / Lotta Th

2010-01-01 @ 10:30:10
URL: http://lottath.blogspot.com
Postat av: Att ha det gott

Önskar er ett riktigt gott nytt år

2010-01-01 @ 10:31:11
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Lina

Gott Nytt År!

2010-01-01 @ 10:34:59
Postat av: Anna

2009 var året jag hittade din blogg :) Ser fram emot ett nytt helt bloggår med dig och din blogg!

Gott Nytt År till dig och din familj.

Kraaam

2010-01-01 @ 11:14:22
Postat av: Ann Christin

Et riktig godt nyttår til deg!=)

Takk for en kjempefin blogg!

2010-01-01 @ 11:29:34
Postat av: Linda

Tack själv A-S för allt du givit mig som bloggläsare. Glädje, inspiration, värme … listan kan bli lång :-) Gott Nytt År på dig och din familj!

2010-01-01 @ 13:33:12
Postat av: Lisbeth

Gott Nytt År! Hoppas du o JIG haft en riktigt underbart romantisk middag på tu man hand. Härligt att få somna i varandras famn, inför det nya decenniet. Eller hur!! =)

2010-01-01 @ 16:23:15
Postat av: Sessan ☆

Riktigt Gott Nytt År sötisar!! & inte minst välkomna hem ;D



Hoppas ert 2010 blir FAB & att ni får förbli friska & glada.



Massa kramar från henne med snyggaste Lexington Tunikan ;)



2010-01-01 @ 23:37:40
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Anonym

Gott nytt 2010!Prospero 2010!

2010-01-03 @ 15:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91