Godmorgon världen!


Den här filmen kan ses mer än en gång!

Godmorgon vänner! Mamma mia så BRA filmen Mamma Mia är ! :) Som ni kanske kommer ihåg så såg jag den i helgen och det är ett mysterium att jag att inte sett den tidigare för jag fick den i julklapp f ö r r a julen (-08) så, vi kan väl lungt säga att det var på tiden ;)  Snacka om feelgood film! jag måste se om den en dag snart...

När jag slog på Nyhetsmorgon på TV4 på morgon så förstod jag att det är helgdag i Sverige idag, eller? Här i Norge är det här årets första "vanliga" vecka så ingen helgdag i sikte. Men jag hade inte tackat nej till en fridag för jag är sååå trött...zzz... Jag somnar så fort jag sätter mig i soffan så en dag snart ska jag boka in en "sovdag" med hopp om att det hjälper mig att piggna till :)


Jag igår kväll.

Nu måste jag hoppa i duschen och sen väntar dagislämning, plock till uppdrag och en tur till fotostudio så vi ses igen lite senare.

Önskar dig en FLOTT dag och till alla bloggisar i Sverige: NJUT fridagen! :)

KrAm! ♥


Kommentarer
Postat av: Caroline/Drömlägenheten

Visst är den mysig! Mina tjejer (Maja snart fyra och Ellen två och ett halvt) älskar den filmen....den kan ses varje dag! Dock börjar denna mamma tröttna lite!



Sovdag låter härligt!



Kram på dig och tack ännu en gång för en mysig blogg. Väldigt långt ifrån det liv jag lever, men som småbarnsmamma känner man igen sig i mycket!

Postat av: Mie

Ja er den ikke herlig?! Den norske musikalen var også fantastisk!



Jeg leser bloggen din hver dag, men har alt glemt hvor du gjør neglene dine? Det er virkelig prikken over i'en med pene negler. Man ser så mye mer elegant og kvinnelig ut med en gang :)

2010-01-05 @ 08:40:15
Postat av: Therése

Nja, idag är det bara trettondagsafton så idag får man kämpa på som vanligt, är först i morgon det är helgdag. (Inte för det spelar någon roll då man är student och skriver hemtenta, då blir det plugg i vilket fall som...)

2010-01-05 @ 08:43:08
Postat av: chatarina

Hej! Nej, imorgon är det helgdag..ha en jättebra dag idag..och jaaa den filmen är sååå bra.

2010-01-05 @ 09:35:54
URL: http://www.chatarinasvrld.blogspot.com
Postat av: Agneta

Visst är Mamma Mia bra! Jag såg den två gånger på bio och skulle gärna vilja ha den på DVD. Jag har CD-skivan med musiken och den spelade jag igår kväll, högt, då jag strök kläderna inför vår Thailandsemester. Jag vet att du har mycket att stå i men jag skulle bli väldigt glad om du har möjlighet att delge oss dina Phukettips som du "lovade" i ett tidigare inlägg!(helst innan den 12:e)

Kram

2010-01-05 @ 10:21:39
Postat av: Viktoria

Mamma Mia är riktigt bra, en feelgood film helt enkelt:) Man blir ju bara så glad utav den=bra!!

2010-01-05 @ 11:25:43
URL: http://shopaholicvickan.blogg.se/
Postat av: Linda

Min älskade Prinsessa på 4år har sett Mamma Mia minst 20ggr och bara på kort tid, hon ÄLSKAR den =).



Önskar er en trevlig Tisdag

2010-01-05 @ 12:33:59
Postat av: Evelina

Hej Finaste! :)



Hoppas ni har det bra tillbaka i vardagen! :)



Vi bara passa på att önska dig ett strålande Gott Nytt År med massor av lyckliga stunder.



Största kramen Evelina

2010-01-05 @ 12:45:25
URL: http://robinsgarderob.blogspot.com
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Min Alicia älskar både filmen och musiken, både dvd och cd går varma här hemma. Men det är ok, hellre detta än smurfhits eller något annat tjatigt... ;)

Hoppas att ni har en härlig dag, idag är ju en slags halvdag och imorgon är det röd dag, igen. Kram Lotta

2010-01-05 @ 12:47:26
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ja, Mamma Mia är jättebra! Bra "drömma sig bort till solen" film. :)

2010-01-05 @ 13:30:49
URL: http://karinjeanettes.blogg.se/
Postat av: Randi

Har ikke sett den filmen jeg, tenkte at den sikkert ikke var noe for meg. Hmm... må kanskje revurdere det ;)



Ha en fin dag :)

2010-01-05 @ 13:45:59
URL: http://randiiversen.blogg.no
Postat av: Lena

Hej! Idag är det afton och imorgon är vi lediga igen, då bär det av till NK och REA!! Tjoho! Mamma mia är en goding, åker gärna på för att höja humöret eller en förfest... Hejhopp!

2010-01-05 @ 14:11:46
URL: http://aratorp.blogspot.com
Postat av: susan

Hei Anna-Stina!

Håper du kan hjelpe meg, skal til Oslo på lørdag og lurer på om du har noen butikk-tips å komme med. Liker egentlig det samme som du liker, er bla. på utkikk på en Chill of Norway kjole. Har iallfall tenkt å ta ta turen innom Daisy.

2010-01-05 @ 14:51:50
URL: http://susans-side.blogspot.com/
Postat av: Fredrik Frisören

den är super super bra den filmen! =)

2010-01-05 @ 15:22:29
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: amanda <3

hej!

finfin blogg..

hur är det ?

kram amanda

2010-01-05 @ 15:43:10
URL: http://maandiee.blogg.se/
Postat av: Lena Helmersson

♥ Hej ♥



Mamma Mia får mig att tänka tillbaka på när vi satt på flyget till Phuket förra året. Det var nämligen där jag såg filmen första gången... Jag håller med den är toppenmysig och desstuom får man lite egna flashbacks från sin egen tid som barn då man stod med hopprep vid spegeln och mimade till ABBA...



Hoppas ni har det bra i kylan - här i Uppsala är det just nu -20 grader och riktigt kallt. Tur att ljus värmer och höjer mysfaktorn.



Kram

// Lena ♥

2010-01-05 @ 16:01:16
Postat av: LarsS

schyst film. .) Påminer om ABBA

2010-01-05 @ 17:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91