Dagens tips = Ribbon box!


Ni ser boxen längst upp till höger i bild. Den kostar 99sek och den finns även i en större modell. (bild lånad från
PanduroHobby).

När jag & Johanna var i Sverige i fredags så var vi innom Panduro Hobby och där hittade jag en smart sak som jag vill tipsa er om ! :)  En "Ribbon box" = en fiffig box som man placerar alla present-band-rullar i också sticker man ut en bit från varje band genom en öppning = du kan dra ut önskat band utan att allt trasslar ihop sig. Och som pricken över i är boxen.... ROSA ! ;)

Perfekt till paket-inslagning.

Jag hittade precis en sovande Johanna i soffan. Hon slutade sova på dagarna då hon började på stora avdelningen på dagis i augusti, men på helgerna tar hon sig gärna en liten nap. Och för att vara helt ärlig så skulle jag gärna ta en nap själv också...  hjärtat kickade nämligen igång den här dagen redan kl. 06.40...  Tror kanske jag ska hoppa upp i sjeselongen en liiiten stund i alla fall. Det är ju trots allt söndag :)


Den här boken får göra mig sällskap i sjeselongen. Miss.Gynning var föresten en av gästerna hos Skavlan i fredags. Jag fick bara  med mig slutet av programmet men såg att det går i repris i kväll på NRK2 kl.18.30. Skavlan är duktig. Gillar hans talk-show ! Brukar du se den ? (den går samtidigt på norsk & svensk TV på fredagarna).

Njut din dag ! :)


Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Klart att du skall ta en nap ;-) Sov sött, kram!

Postat av: Mickan

En sån ribbon box måste jag nog köpa mig!

2010-01-17 @ 14:40:48
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Den där lådan ser jättefin ut! Just snören har ju en tendens att trassla till sig.

Ha en härlig söndag. Kram Lotta

2010-01-17 @ 14:41:07
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

den där boxen gillade jag med!

2010-01-17 @ 16:26:39
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Mitt lilla hemmaliv

Skavlan är superbra. Han ser så där finurligt glad ut hela tiden och han har en perfekt förmåga att knyta samman gästerna med gemansamma erfarenheter. Bra annorlunda intervjuer som verkligen är underhållande. En riktigt bra programledare...

2010-01-17 @ 19:58:47
URL: http://mittlillahemmaliv.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja da, skavlan måste man få med sig på fredagskvællen, han ju ju toppen:-) Skriv gærna en kommentar om MissGynning..lurte på om den var bra?:-) Kul att læsa din blogg;-)

2010-01-18 @ 09:49:37
Postat av: Rebecca

ohh så fina!

2010-01-18 @ 10:09:20
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Annika Persson

Hej! Du borde checka in nrk`s webb-tv så klart. Love it før då kan du se Skavlan precis vilken tid på dygnet du vill. Och även fast jag bor här i Oslo så har jag redan sett Hollywood fruar på svenska tv3`s webb-tv så klart =) Ser på svenska Paradise Hotel nu också och det är så himla kul att kunna hänga med i svenska program.

2010-01-19 @ 14:35:55
URL: http://www.thisismeannika.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91