Dagens & new shoes!


Idag har jag på mig underkjole + tunika + kofta från Odd Molly, favorit pälsen, jeans från Diesel och, ÄNTLIGEN! ett par Fiorentini + Baker skor på fötterna ! :)

Jag kom nyss hem från Gave & Interør mässan så nu är jag FULL av inspiration! och jag tog självklart en massa bilder så att ni får ta del av inspirationen . Men innan jag visar dem så ska jag fixa pannekaker (plätter) till mig och Johanna för magen kurrar...



Utan för mässhallen idag kl.13.30. Jag försökte få den engelsktalande mannen som tog bilden att hålla kameran på HÖGkant så att jag inte skulle så "hopklämd" ut men han förstod inte riktigt ;) 


I loooove my new shoes ! :) Och snacka om otippat att jag skulle gå för dem i LILA! Planen var så klart klassiskt bruna (eller svarta) men så fick jag syn på de här direkt då jag kom in på Mathilde och på den vägen blev det... för som personalen sa "det är kaxigare med lila!" . Skorna kommer från
FiorentiniBaker.

Bäst jag slänger ihop plättarna nu !


Tjingeling så länge! :)


Kommentarer
Postat av: Veronica - Vimsadekor.se

Wow vilka snygga skor, dom klär dig verkligen!

Postat av: Viktoria

riktigt fina stövlar! kul att köra på en färg man inte brukar ha heller!

2010-01-31 @ 15:52:17
URL: http://shopaholicvickan.blogg.se/
Postat av: Lena Helmersson

Hej A-S!



Helt rätt färgval - så snyggt och du är antagligen lite mer ensam om lila än om du tagit svart eller brunt. Tänk vad lite färg lyser upp i vintern - det behövs.



För övrigt är jag fortfarande lite vimsig i huvudet efter att vi kom hem från Phuket i onsdagskväll. Jag längtar redan tillbaka och får nu glädja mig åt alla bilder som jag fotade och njuta av varma härliga minnen.



Ha en skön söndag kväll.

Kram,

Lena i Uppsala

2010-01-31 @ 15:55:20
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Riktigt läckra är stövlarna! Roligt att du valde dem i lila, man är ju oftast ganska feg och kör på det säkra. BRA VAL! Kram Lotta

2010-01-31 @ 17:57:55
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Sessan ☆

Fy FARAO vad snygga stövlar!! Jag hade nog aldrig valt lila själv heller men det var bara så massa attitude i dom. GRYMMA helt enkelt ;D



Tyckte du det var mycke bra på mässan?

Jag var där i fredags & tyckte jag hade sett allt liksom.... För mycket dill dall. Hittade mera stil på Formex i Sthlm.



Men så ser jag fram emot att se Gave og Interiør genom dina ögon, du klarar helt säkert att sätta något som jag aldrig velat se på i ett sammanhang så jag bara diggar det ;D



Ha en strålande vecka söta & puss till frk Johanna

2010-01-31 @ 18:15:27
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Anonym

http://www.fiorentini-baker.com/

2010-01-31 @ 20:26:18
Postat av: Kajsa

grymt härlig päls!

2010-01-31 @ 22:00:44
URL: http://kajsahannahsjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91