Barnbord modell större önskas !


Bord modell lite större från Potterybarnkids.

Jag har länge önskat ett lite större bord till Johannas rum för det där vi köpt på Ikea är så pluttigt nu då Johanna blivit så stor tjej (men det fungerade utmärkt då hon var mindre). Hjärtat behöver mer yta att leka / teckna  etc på så: jag undrar om någon av er söta bloggisar vet om det går att få tag i ett lite större barnbord i stil med detta ? Tacksam för tips !


Med ett större bord är det lättre at ha tex thé bjudning :)


Och med ett större bord har man gott om plats att teckna & måla tillsammans med sina kompisar.

Nu M Å S T E jag slita mig från min pc och gå och göra allt det är jag skulle göra... ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Om jag vore dig skulle jag till våren ge mig ut på Oslos alla skol-loppisr för att hitta det perfekta bordet. Spec.på loppisarna på vestkanten kan man finna skatter!! Åker nog till svigers i Oslo i vår & hoppas det är loppis-säsong då. Men det först jag ska göra när jag kommer över grensen är att inhandla....Kamille. Tack än en gång för att du delar med dig av din vardag & att jag får fortsätta mitt Oslo-liv genom dig!! Krams m...........

2010-01-24 @ 17:59:13
Postat av: Lena A

Eller så köper du ett vanligt bord och kapar av benen till lagom höjd...

Ha en härlig söndagkväll!

Kram

Lena A

2010-01-24 @ 18:11:28
Postat av: Lollan

Vi har ett vanligt soffbord. Med små stolar till. Perfekt höjd

2010-01-24 @ 18:18:13
Postat av: anna.a

Tänkte också föreslå ett soffbord...se på min blogg barnkulan.blogg.se där jag har gjort om ett gammalt Ikeasoffbord.

Ha det gott!/anna.a

Postat av: Anna

Jag tror mer på ett liten skrivbord, hänger med i många år framåt. Kraaam

2010-01-24 @ 18:34:50
Postat av: Emma

Åh hoppas din skrutta blir frisk snart! Har själv en sjukling här hemma, han är också alldeles sårig om näsan. Han är iofs 29 år, men ändå ;-)



Kram

2010-01-24 @ 18:54:08
URL: http://emmaochco.se
Postat av: Angelica

Jag gav precis bort våra Ikea bord och stolar igår för de är alldeles för små för barnen. Och jag håller med de andra ovan om att ett helt vanligt soffbord i rätt modell kommer att bli utmärkt till barnen! Jag älskar barnens rottingstolar som är köpta på Ikea, de är ordentligt robusta och får hänga med länge till!



Hoppas att du får en strålande start på veckan!



Kram



Angelica

2010-01-25 @ 08:59:46
URL: http://angelicaee.blogspot.com
Postat av: fru Svensson

anna.a

hade skickat med en sida där man kan se hennes omgjorda bord,supersött Anna.

Jag tycker att du Anna-Stina som är så händig skulle få ett sådant bord till Johanna att bli så underbart prinsesslikt som ni gillar,kanske med Hallo Kitty på!

Lycka till.

Kram Fru Svensson

2010-01-25 @ 11:50:08
Postat av: Yvonne

Loppis är ett hett tips för barnbord. Antingen målar man om och piffar till lite, elller så sköter barnen det alldeles själva, vilket de iofs. brukar göra även om borden är piffade...hihihi

2010-01-25 @ 15:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91