Vinnaren av klänning från Thailand!



Mina kära bloggisar!

Nu är det hög tid för mig att berätta vem som vunnit den fina vita strandklänningen som jag shoppat till er på beachen i Phuket, Thailand. TACK för alla trevliga & fina kommentarer ! Jag önskar som vanligt att alla 169 som tävlat fick vinna...



And the winner is... :

Postat av: Pernilla
Hej
Jag njuter varje dag av din härliga blogg! Tack för allt du delar med oss! Tycker du är fantastiskt driftig och generös! Jag vill självklart vara med i tävlingen! I sommar ska jag åka på bamseklubb semster i ett soligt land förstås- mycket för mina älskade barns och min familjs skull skull. Själv känner jag lite dubbelt numera för detta med solsemester efter att ha fått melinght melanom och har numera ett mycket stort fult ärr. Jag skulle dock vilja vara vacker i sommar(i skuggan förstås!!!!). Den fina solklänningen skulle sitta fint istället för tidigare baddräkter och bikinis... Kram P
2010-01-29 @ 11:13:28

♥ Stort GRATTIS till dig Pernilla ! ♥
Mejla mig ditt fullständiga  namn + adress så kommer klänningen i posten.



Kommentarer
Postat av: På vår udde!

Grattis till vinsten Pernilla och grattis "Gizmolina" som valt en värdig vinnare!



Ang. jackan: Fick svar från en gullig bloggis som hittade till mig via din blogg! Den heter Parajumper. Tydligen ett Italienskt märke som är poppis bland celeb. i Europa! Aldrig sett dem i Sverige, men tydligen tar NK in ett par varje år!

Ha en skön söndag!

Postat av: L

Upplysningsvis så finns det ingenting som heter melinght melanom.

2010-02-07 @ 14:12:52
Postat av: Anonym

Men tror alla förstod vad som var menat. Det är ju lätt om man är öppen i sinnet! (malign melanom)

2010-02-07 @ 20:41:24
Postat av: pennie

fin blogg :D

2010-02-08 @ 20:29:06
URL: http://penniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91