Nya strumpbyxor & en bloggis.


Dagis runt kl. 16.30 i em. Idag har Johanna haft på sig blus + kofta från Benetton, kjol från H&M också invigde hon nya strumpbyxor från favorit märket MP som hon fick i present av mig då jag kom hem från Cph.

När jag hämtade J på dagis idag så satte hon sig plötsligt nere i "garderoben" och började äta ur sin ena matpakke så vi hängde där en liten stund :)  Sen chillade hon i vagnen på vägen hem och då passade jag på att gå och shoppa tulpaner:


Ett par favoritfärger: lila & rosa :)

Nu ska ni få höra en kul sak ang. Johannas nya fina strumpbyxor:

Jag kom ut till Kastrup nästan 3 tim före min flight i lördags (mässan stängde kl.18, jag flög 20.45) och då gick jag runt och myste i butikerna.  Var bl.a. innom den fina barnbutiken Teddy & Co som selger Burberry, Moncler (såååå fina jackor!) etc och där hittade jag ett par små presenter till J, bl.a. strumpbyxorna. När jag ska betala mina saker så säger plötsligt den söta tjejen bakom disken "Visst är det du som är Gizmolina?"


Här är jag tillsammans med min fina bloggis Annelie som jobbar i butiken Teddy & Co på flygplatsen i Cph. (Tusen TACK söta du för den fina kommentaren jag fick efter att vi mötts och tack för trevlig service i butiken. Paketen du gjorde blev succé här hemma! Kram! :)

Världen är bra liten ! och jag blir alltid fantastiskt GLAD då jag möter mina bloggläsare.

Nu tittar hjärtat på dvd och jag ska montera ett bord som bott i sin kartong lite för länge... ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna,

Vilken underbar kofta Johanna har! kommer du ihåg om den fanns i små små storlekar också? kram från en odd molly älskande mamma

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Hanna-

Tack ! :) Koftan är så fin att jag köpt den i 2 färger till Johanna men den är tyvärr från höst kollektionen och den sista köpte jag på rea = den finns nog tyvärr inte kvar :( Men de har kanske kvar samma style i vårkollektionen?! Checka! (kag kommer tyvärr ej ihåg vilka storlekar den fanns i )Kram! :)

2010-02-17 @ 20:57:13
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Hanna,

tack för snabbt svar :) ska ta mig en titt imorrn! ser att du är från Luleå!? har hus 1,5 timmes bilresa norr ut därifrån! Blir nog en resa dit i påsk :) ha en mysig kväll! kram

2010-02-17 @ 21:57:42
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Men så söta strumpbyxor, riktigt flickiga och fina. Och tulpanerna var inte helt fel de heller. Fick slänga mina ljusrosa idag, men det blir nog nya till helgen igen! Ha en härlig kväll. KRAM

2010-02-17 @ 22:35:34
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vad fin Johanna blev i strumpbyxorna! Kom gärna förbi nästa gång du är på Kastrup också! Kram Annelie

2010-02-18 @ 20:08:45
URL: http://adesign.blogg.se/
Postat av: camilla

alla kläder såll den här



lilla flickan har på sej



klä av lilla flickan helt

naken fis från upp till tå

efter det ska hon bränn upp tåmm på elden

hon ska släng dåmm i elden

så att dåmm brinner upp+ henness

trosorna åxå



efter det ska någån döda lilla flickan

på ricktit och det är all var

efter det ska du

ska du tryck in en kniv i fittan långt in+ i skärten bais hålen där alt bais kåmmer ut

där ska du ståppa in kniven åxå

och sen ska du dra kniven

upp och nej hela tiden=

i skärten+ fittan+ i munnenn på hon+ efter det ska

du ta bort alla hennass tänder i hela munn

för att hon ska bara helt tandlös i hela munn

sen ska du pet bort båda 2 ögonen så att hon kann inte se mera+ ta bort båda öronenn

så att hon kann inte höra vad ni säjer+

ta bort henness näsa åxå+

båda arar och ben

ska åxå bort från kråppen+

armar händerna+ ta bort hennes

jänann så att hon kann inte tänka

minnenn och järnann ska bort från honn åxå

och alla henness tänder i hela munn

ska åxå bort från honn+

ta bort henness röst åxå

så att hon kann inte tala heller

då vet ni vad ni ska göra med lilla flickan

nu i dag söndag den 5/12

då vet ni vad ni skagöra med lilla flickan

efter det ska ni bränn upp hon på elden

kast på hon mycket bensin + olja på hon

ta hon och sen dränk ner on i olje tunnann+ bensin tunnann

hela hon ska dränkas ner

hella kråppen ska dränkass ner

efter det ska nu tänd eld på tunnann

så att den börja brinna

sen ska ni vänta tills hon har brunnett upp

så att ni ser bara skillett bara av hon

då ska ni gräv ner hon skillettett under jorden

då vet ni vad ni skla göra med honn

2010-12-05 @ 04:41:04
URL: http://wwwaromabutiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91