Ikea, Odd Molly & reflexer.


IKEA runt kl. 12.30 idag. Kan man ha för många tavel-lister? Svar: nej ! ;)  Kan man ha för mycket ljus hemma? Svar: nej! Har IKEA bra förvaring till kontoret? Svar: ja! Har jag en bad-hair-day? Svar: ja, men det gömmer jag med mössan ;)

Så där jag, nu sover mitt hjärta sött och jag kan blogga ett inlägg utan att någon ropar på mig eller drar mig i armen :)  Jag har, som sagt, haft en riktigt BRA dag idag. Allt startade med att jag tog en tur till IKEA (får verkligen Sverige feeling då jag är där) för att shoppa lite smått & godt och ja, som ni ser blev min vagn ganska full ;)

När jag var färdig shoppad så körde jag raka vägen till agenturen för
OddMolly.


Här provar jag en fin mössa ur Odd Mollys a/w -10 kollektion. (jag tog fler bilder på plagg ur kollektionen men de kan jag inte visa er förren om några månader... Den som väntar på något gott... ! ;)

Jag var innom Odd Molly´s showrooom för att bläddra igenom höst & vinter kollektionen inför kommande inköp så nu har jag koll på vilka styles jag kommer att ha på mig om ca 6 månader. Härligt ! :)

Nästa stopp blev hos Shabby (det besöket ska få ett eget inlägg senare) för att reka inför uppdrag och där fick jag ett riktigt bra tips som gjorde att jag hamnade hos en agentur, eller egentligen hos 3 agenturer (de delar showroom) och resultatet av det besöket kommer ni att kunna se på min Mor & Barn sida i en kommande Kamille.  Eller är det kanske taskigt att låta er vänta en stund...? Okej, här får ni en sneak-preview:


F I N A S T E gummistövlarna med REFLEXER ! Oh yes, stjärnorna är reflexer som gör att du syns utmärkt i höstmörkret Denna underbara style lanseras till hösten i grönt, lila, blått & rött till både mor & barn så vi kan glädja oss! :) 


Dagens sista stopp blev på dagis där jag hämtade upp en glad Johanna som hade verit piggelin hela dagen lång :) och hon var mer intresserad av att klättra på snöhögen med en kompis än att bli med mig hem.


Idag inviger jag en  ny fin tunika från Line of Oslo som jag shoppat hos Bolina Jag gillar att den är kortare i modellen (den finns även i lång style) och sammetsbandet (fløyelsbandet) fram är en fin detalj. Känner på  mig att denna blir en favorit för den är perfekt att matcha med en väst...


Shabby hade fått in riktigt mycket fint och innehållet i min påse ska få ett helt eget inlägg senare ;)

Imorgon landar mormor hos oss så nu ska här plockas, fixas & städas .  Tur för mig att det är OS / OL på TV och att alla bra program har utgått pga det för då slipper jag lockas av soffan... ;) 

Hoppas att din dag varit lika bra som min !? Och vet du, jag känner på mig att detta blir en mycket trevlig vecka ! :)


Kommentarer
Postat av: Emmie & Wille

Oh YES vilka fiffiga stövlar!

Jag känner dessutom så himla mycket igen mig i det där med OS på TV och att inget intressant finns att se = extra tid över till annat. :D

Trevlig kväll! ♥

Postat av: iida

Åh, jag vill ha såna gummistövlar! Kommer de bara säljas i Norge eller kommer de finnas i Sverige oxå?

2010-02-22 @ 22:24:19
URL: http://liidasuffercity.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vilka fiffiga stövlar med reflexer, söta också =)

2010-02-22 @ 23:02:21
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: madde

Ikea shopping är aldrig fel...

Vaniljljus, ribba ramar kan man inte få för många utav :)



Trevlig kväll

Postat av: Hanna, mamma till Ellen

åh va stövlarna var fina!! skönt med mormor besök ju!!!

2010-02-22 @ 23:55:37
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Christi

Veldig fine støvler, hvor blir de å få tak i?

Har du en egen butikk?



Jeg har samme tunika fra Line of Oslo, min er grå, absolutt en favoritt! Den er veldig fin i hvit også ser jeg :-)

2010-02-23 @ 00:32:49
Postat av: Elin

allt bra med dig?=)

2010-02-23 @ 01:23:18
URL: http://lillpluppen.blogg.se/
Postat av: Hestia

Siden jeg er veldig glad i skisport, får jeg ingenting gjort nå for tiden. Min stakkars mann sitter i en krok med sin sudoko oppgave og gleder seg til OL/OS er over :o)

Så fint å se en frisk Johanna i snøhaugen. Håper dere har en riktig fin tirsdag



-klem-

2010-02-23 @ 02:11:09
URL: http://hestiaverden.blogg.no
Postat av: Tofva.Bröllopsbloggis

Älskar den vita tunikan du har på dig! Supersöt!

2010-02-23 @ 08:07:09
URL: http://tofva.blogspot.com
Postat av: Sammy

Var kommer jackan du har på dig ifrån?



Tunikan är oxå fin, är det ett Ti Mo linne under?

2010-02-23 @ 08:29:01
Postat av: junitjej

Vilka fantastiska gummistövlar!

2010-02-23 @ 08:57:25
URL: http://junitjejen.se
Postat av: KarolinaM

Ooootroligt fin tunika! Ha nu fint mormors-mys!



KramK

2010-02-23 @ 13:23:07
Postat av: Carina

Hei AS,



håper du kan sende en mail til meg med hvilket merke gummistøvlene er:)



Klem

C

2010-02-24 @ 00:08:33
Postat av: ModeFashion

Hei Carina, merke heter Mosse Reflex



Hilsen ModeFashion

2010-02-24 @ 18:53:27
URL: http://modefashion.blogg.no
Postat av: Sofia

Hej! Med såna fina gummisdtövlar skulle även jag kunna ha ett par på mig :) Är det hunter? Kram!

2010-02-25 @ 06:42:21
URL: http://tigerfian.blogg.se/
Postat av: ModeFashion

Hei Sofia:) Reflex gummmistøvlenen er ikke hunter, merke heter Mosse Reflex.

Klem

2010-02-25 @ 20:13:23
URL: http://modefashion.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91