Balett premiär.


De var rekord många barn på baletten igår.

Igår var vi på baletten för första gången i år och det värmde verkligen mitt hjärta att se hur fantastiskt KUL Johanna tyckte att det var :)  Hon stooor koste sig och dansade som hon aldrig dansat förr tillsammans med sin söta vän Juni !  Barn växer verkligen FORT och nu var hon med från start och hade den bästa danstimmen ever :)


Jag tappade tiden hemma igår och plötsligt skulle vi åka och jag hade inte ens borstat håret ;) Invigde min nya jacka från Sonia Rykiel hos H&M och jag hade t.o.m. prislappen i nacken hela danstimmen fast den var så klart på insidan så ingen såg den, bara jag som kände den ;)

Några pics på en G L A D ballerina:




Det bästa Johanna vet är att klättra på stängerna efter timmen.

Efter baletten åkte vi och besökte Johannas farmor och där var även JIG´s tvilling-systrar så det blev en riktigt trevlig get-to-gether :)


J koser med farmor.

Idag skiner solen här i Oslo = härligt ! och nu väntar dusch + frukost så see you later.


Kommentarer
Postat av: Sammy

Äntligen en bild på Johanna och farmor! =) Man undrar ju varför ni verkar ses så sällan.....??



Min man och jag har varken hans eller min släkt på nära håll, hans i ett annat land, och min 30 mil bort. Guld värt att iaf några nära, ta vara på det...! =)

2010-02-21 @ 10:46:41
Postat av: Pethra i Göteborg

Vilken söt liten ballerina. Vår dotter skall börja på balett till hösten, hon älskar att dansa så det kommer nog bli en succé. :o)

Postat av: chatarina

Hej! Gulligt med balett!!kommer ihåg när min dotter gick..nu är det ridning som gäller för henne..fin du var i kavajen..jag har beställt en likadan..jag tog stl. S..hoppas att den passar..är dom små i storlekarna?

Kram

2010-02-21 @ 11:48:59
URL: http://www.chatarinasvrld.blogspot.com
Postat av: Sessan ☆

Underbara Balett bilder Anna Stina, Glädjen bara lyser om hela Johanna!!

Dans är verkligen G L Ä D J E, i know eftersom jag är gammal dansare själv ;) Konstigt att jag inte fått igång min egen tjej ännu ha ha Nej, hon skall få börja men vi har bara inte kunnat prioritera det ännu, för jag vill att hon skall få börja på ett ställe som är inspirerande & bra, vilket kostar.



Jag vet hur mycket bra pedagoger har att göra för att inte drepe gleden när dom är så små.



Så koseligt att besöka farmor & tanter KOS



Vill inte se din Sonia Rykiel jakka..... Bort med den!!

Sur för jag inte fik tag i ett ända plagg av det jag ville ha



STORA söndags kramar & ha en fin vecka

2010-02-21 @ 11:51:39
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Lena Helmersson

Sött och dans är en superaktivitet för små och stora. Min dotter dansade i flera år från det att hon var 3 år, men nu har hon övergått till att spela basket och dansar/sjunger för jämnan hemma i stället...



Ha en skön vintersöndag. Har ni fått lika mycket snö som vi har? Här har det snöat hela lördagen och natten mot idag och nu är det VITT och solen skiner vackert.



"Gör en sak idag som låter ditt hjärta få egna vingar" (Kreativ insikt, en urmysig hemsida - gå in och kolla)



Kram,

Lena i Uppsala

2010-02-21 @ 12:09:41
Postat av: Helene

Saa utrolig nydelig Johanna er :) En liten ballerina! Jeg drev ogsaa med balett da jeg var liten, og hvis jeg noen gang faar en datter haaper jeg at hun ogsaa liker og danse!

Önsker dere en fortsatt fin söndag! Og takk for en inspirerende blogg!

2010-02-21 @ 14:04:17
Postat av: Emmie & Wille

Söt som socker är hon, prima ballerina Johanna! ♥



Varma hälsningar från oss!

2010-02-21 @ 14:07:18
URL: http://emmieliving.blogg.se/
Postat av: Iida

Åh dans! Är ju något av det bästa som finns, nu saknar jag verkligen att ta dansklasser!

2010-02-21 @ 14:35:44
URL: http://liidasuffercity.blogg.se/
Postat av: molly♥

aww vilka söta bilder :)

2010-02-21 @ 14:59:43
URL: http://mollllys.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh vad söta!

2010-02-21 @ 22:26:35
URL: http://jiiicaa.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vilka härliga bilder:) Hade likadan dräkt som Johanna när jag var liten:)



Hoppas att ni får en bra start på veckan. Kram

2010-02-21 @ 22:32:37
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Hestia

Johanna ser ut som en liten prinsesse. Selvfølgelig pga den flotte drakten, men mest av alt for den gleden hun stråler utav :o)

2010-02-22 @ 01:18:30
URL: http://hestiaverden.blogg.no
Postat av: fru Svensson

Drömmer mig tillbaks till när min dotter var liten när jag ser Johanna.

Vi hade två pojkar och fick en liten tjej,och jag tyckte det skulle bli så kul med lite rosa och lite dockor efter många bilar och mycket blått.

Men men,de är individer,så det blev inget rosa och det blev judo istället för balett, ha ha

Idag är hon 16 år och har pojkvän.

Jag tycker du är duktig på att ta till vara på Johannas barndomstid,de är ju bara små en gång och de växer fort.

Nu har ni sportlov i Sverige,har de det i Norge ochså?

Ha en underbar dag.Kram

2010-02-22 @ 08:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91