Kylcreme.


Hjärtat på dagis igår eftermiddag. Hon skulle a b s o l u t smörja in sig innan vi gick hemmåt. Tror hon lärt sig att gilla creme efter alla besök i Thailand ;)

Johanna sover gott nu och innan hon somnade så sa hon att hon väldigt gärna vill att jag ska berätta för er om den kylcreme som hon smörjer in sig med på dagarna innan hon går ut i vinterkylan och leker med sina dagiskompisar.

Cremen heter Declaré och det fiffiga med just denna creme är att man kan ta på sig den minuten innan man går ut! :)


Hej och hå, smörjer på ! :)

Jag har aldrig tidigare använt kylcreme till Johanna men så fick jag plötsligt möjligheten att testa denna och ja, the rest is history som man säger för hon älskar den :) 

 


Kommentarer
Postat av: Janne Merete

Jeg bruker nøyaktig den samme kremen

på min 10 mnd. gamle sønn og meg selv!

And we love it :-)

2010-02-03 @ 21:08:50
Postat av: Anna

Vet inte om denna kräm finns i Sverige? Men jag kör ialla fall med Weleda vind & väder kräm - super den med! Kraaam

2010-02-03 @ 21:25:41
Postat av: På vår udde!

Hej!

Hittade din blogg via min väninna Philia som tipsade om ditt tips (oj, hur blev det där!)om Rean hos Daisys! Jag var i Oslo i helgen och swischade naturligtvis ut till Vinderen, tyvärr för sent, det mesta var slut! Synd, men en trevlig affär! Hittade förresten en massa läckra nya (för mig i alla fall) märken i Oslo! Nu letar jag med ljus och lykta efter ett märke som hette något med "Parashute" tror jag, såg några superläckra jackor av det märket. Hittar ingentig på nätet med det märket, bara en massa fallskärmshopparkläder! Är det ett märke du kännertill? Det finns på Gunnar Öye men bara för herrar, Tatler skall ha det för damer men jag hann aldrig dit... Vet du vad det är för ett märke jag menar och vad heter det då mer exakt???

Kul att läsa din blogg förresten!

Mvh H

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Janne Merete-

Tror jag måste testa cremen själv en dag, den doftar ju så gott ! Kram! :)



Anna-

Jag gissar att den finns i Sverige också. Kram! :)



På vår udde-

Tack för din trevliga kommentar! Jag har svarat dig på din blogg. Kram ! :)

2010-02-03 @ 23:26:39
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Ingela

Oj, det var första gången jag har sett en sån creme - verkar ju vara superbra. Måste definitivt kolla om nåt liknande finns här i Sverige ,här har det ju varit "bitande" kallt mest hela vintern :-/

2010-02-04 @ 09:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91