Ikea, Bolina & Prinsessefin.


En dagis-kompis till Johanna fyllde år så hela avdelningen var iväg till Peppes Pizza och firade henne mitt på dagen igår. (gillar lösningen med barnkalas på dagtid. Det är föräldrarna som bjudit in)

På väg hem från dagis shoppade jag, som vanligt på fredagar, hem nya  tulpaner (älskar dem!) att förgylla köket & vardagsrummet med. Hemmet blir verkligen vackrare med blomster ! Vi var även innom och handlade lite ekstra god fredagsmiddag (fläskfilét...).

Nu rullar Förkväll på TV´n och det är dags att blanda dipp och kicka igång fredagsmyset, men först: bilder från igår! :)


Min fina vän Randi hämtade upp mig och på väg till IKEA blev det fika i bilen :)


Jag blev SÅ inspirerad av vårt IKEA besök! Köpte bl.a. ett bord, tavellister och ramar... resultatet av denna shopping får ni se då jag är klar ;)  Och som ni ser körde vi jeans, Ugg´s och lite päls igår :)

Efter IKEA gjorde vi ett stopp hos
Bolina i Stabekk och få butiker skyltar så FINT som dem. Titta bara här:


Jag vill ha tavlan bak kassadisken ! Suuper fin! (den kostar 2.990nok och finns i flera utföranden).


Sommar fräscht !

Lite senare på em hade jag ett kort och trevligt möte med söta Kjersti som är tjejen bak de bedårande hårpynten Prinsessefin som ni kunde tävla om här på bloggen för en stund sedan. Kjersti var en riktig solstråle och det var en frisk fläkt att träffa henne :)


Kjersti med sin underbara kollektion. Alla spännen är såååå FINA ! Du hittar hennes hemsida HÄR och hårpyntet selges bl.a. hos Ti-Mo, Daisy m.fl. Prinessefin finns även på Facebook och där finns info om alla förhandlare över hela landet.

Fredagsmyset startar nuuuuu ! :)




Kommentarer
Postat av: Kristina

Bloggen din gir energi og glede! Flotte bilder du tar:) Ha en fin helg, det skal vi ha!!:)

2010-02-05 @ 20:22:32
Postat av: susan

Vet du når nettsiden deres er oppe og går? Det fins ingen forhandlere der jeg bor og håper på en nettbutikk

Postat av: Ellinor

Vad kul med Ikea :)

2010-02-05 @ 21:38:54
URL: http://ellinor92.blogg.se/
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Oh, önskade att du kunde visa nu! Blir ju nyfiken! Bolina ser riktigt fint ut! En massa fina saker som skapar en massa härligt ha-begär. Njut kvällen, det ska jag försöka göra nu. Kram Lotta

2010-02-05 @ 21:48:49
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91