How to Kiss a Frog & Frustrerte Fruer.


Denna vackra kollektion dyker snart upp i butikerna runt omkring i Sverige & Norge och kläderna kan då även shoppas hos How to Kiss a Frog på
nett. (jag meddelar er då kollektionen ligger ute på nett).

Svenska HowtoKissaFrog har gjort det igen !  Deras nya spring/summer kollektion är bara helt bedårande och för att inte tala om bilderna ... underbart söta !

Låter er inspireras då jag ställer mig vid spisen och slänger ihop spaghetti & köttfärssås till Johannas glädje (en av hennes favorit rätter). Enjoy ! :)













Visst får man sommarkänslor!?  Jag riktigt längtar till Johanna kan trippa runt i en sval sommarklänning och sandaler...

Dags för middagsfix också ska jag se hur det går för inredarna på Førkväll (svensk TV4)?

Tjingeling så länge! Och du, föresten : missa inte att Frustrerte fruer (Desperate Houswives) har sessongs-premiär på norska TV2 i kväll kl.21.40 ! :)  (och kl.20.45 går "Året med svenska Kungafamiljen" på NRK2, perfekt för mig som missade det pga att vi var i Thailand).


Kommentarer
Postat av: Jenniepennie

Supersöta kläder precis som vanligt från det märket!

Tyvärr skulle jag aldrig kunna köpa dem till mina barn eftersom jag vill att de ska kunna leka hur de vill, och det känns som om de blir en aning begränsat i dessa. Vi bor på landet med skog, skitiga åkrar och dammiga grusvägar, och då känns det som om dessa kläder inte passar in. Och köpa kläder att ha bara när man går bort till ngn, fungerar inte. De hinner inte användas innan de blir för små. Men har man barn som bara sitter still och aldrig spiller är dessa fina kläder en riktig hit!

Tack för en superfin och intressant blogg! den följs dagligen av både mig och Freja 3år.

2010-02-02 @ 18:10:41
Postat av: veronicah ;)

Du har väl hört om Pissies, oj jag menar Kissies omtalade bröstoperation som ska äga rum imorgon? - gå in på min blogg och säg vad du tror om de...

Pr trick eller sanning? ;)



http://niccyyy.blogg.se

2010-02-02 @ 19:05:09
URL: http://niccyyy.blogg.se/
Postat av: Wenche

Gleeeder meg til Frustrerte fruer:-)

2010-02-02 @ 20:05:44
Postat av: Starmama ♥

Finfina kläder som vanligt men tyvärr finns de aldrig nåt passande till killar! De borde verkligen satsa även på killsidan!

2010-02-02 @ 22:22:20
URL: http://starmamas.blogspot.com
Postat av: Josefine

FIIIINT allthop!



Stor puss till dig

2010-02-02 @ 22:56:50
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anonym

Veldig søte klær;) Bare digger de lilla støvlettene dine:) Helt rå. Er de normale i str?

2010-02-02 @ 23:10:41
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Helt fantastiskt fina kläder! Tack för bra tips. Jag håller med dig om att nu längtar man verkligen till sommaren. Tänk en ljummen sommarkväll i sandalar och fina klänningen..mmm :)



Bilderna var väldigt charmiga, de kan konsten att visa en känsla!



Jag önskar dig en fin dag!



2010-02-03 @ 07:03:00
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Carina

Jeg gleder meg veldig til vi får disse fine kjolene o.l. i butikken:) Selv har jeg 2 veldig forskjellige jenter; 1 som kliner og er veldig aktiv og 1 som er mere rolig. Uansett må jo klærne vaskes etter en dag..... og de elsker begge å pynte seg med kjoler:) Klær er til for å brukes.... ikke til å henge i skapet til pynt.



Ha en superduper dag:)



Klem

C

2010-02-03 @ 08:12:07
Postat av: Sandie!

Är så jädddrans trött på snö o slask nu så bilderna var verkligen vackra... ge oss vår o sommar! nej den kommer sinomtid... men skönt ska det bli=)...



KRAMKRAMKRAM

2010-02-03 @ 09:00:35
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: JT890530 - Jonathan

Vill ha vår/sommar nu :(

2010-02-03 @ 09:42:42
URL: http://stylebyjt.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Jag yycker fortfarande det är mysigt med snön, däremot inte med alla vinterkläder!!! Tänk, när ungarna kan springa ut i t-shirt och shorts bara, eller iallafall tröja, jeans och en tunn jacka... lövly!! Kläderna på bilderna är supersöta, fast tyvärr får jag nog hålla med ett tidigare inlägg, inte alltid så himla praktiska... Oavsett så längtar man till sommaren när man ser dem!

Kramar...

2010-02-03 @ 10:57:25
Postat av: Therese

Ja How to kiss a frog är helt helt lovely! En av mina favoriter när det kommer till barn och jag har varit så nöjd med deras plagg vi har därifrån. Även vår/sommar kollektionen ger ha.begär!

2010-02-03 @ 18:28:18
URL: http://thereseedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91