Festliga fredag !


Torsdag kväll runt kl. 22 på
Bølgen&Moi. I glaset: en god Chablis. (Miljoner TACK för igår darling. Det var - som vanligt - fabulous ! Kram! :)

Hej mina vänner ! Oh my, idag är jag lite "out of order" men oj ! så kul jag och min kära vän Mia hade igår! Vi lyckades ä n t l i g e n få till en girls-night-out. Kvällen startade på B&M där det var super stilla, sen fortsatte vi till BAR innan vi avslutade kvällen med att skaka rumpa på Barbeint.


Torsdagkvällens: topp från butiken Monroe (i Sturegallerian, Shlm) med bling-bling på axlarna, byxor Custommade, armband bl.a. Jimmy Choo för H&M.


Vi testade ett nytt bubbel igår. Kan rekommenderas!

I övrig så bjöd min torsdag bl.a. på IKEA-tur och möte med söta Kjersti som driver Prinsessefin. Återkommer och berättar mer om det senare för nu ska jag samla ihop mig själv och bege mig ut en tur.

Önskar dig en magisk dag ! :) och om du vill höra en skön låt så klickar du HÄR.

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh vad roligt med girls night! Hemma har vi little boy sick så det blir inte mycket bubbel då inte!

Hoppas att du får en härlig fredag, helg, igen! KRAM Lotta

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Lotta-

Skickar krya-på-sig kramar till den lilla sjuka och önskar dig en flott weekend! Kram! :)

2010-02-05 @ 12:47:52
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Stina

Jätte snygg var du som vanligt! Hur lyckas du få dina lockar så fina, jag misslyckas jämt :S

2010-02-05 @ 15:07:57
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Tack så mycket! Gissar att det är en blandning av förkylning och tre nya tänder. Killar är visst lite känsligare ;) KRAM Lotta

2010-02-05 @ 15:36:28
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Trude

Vad fin du var igår:). Happy weekend!

2010-02-05 @ 16:07:42
URL: http://www.laminie.bloggplatsen.se
Postat av: Sammy

Vilken stilig dam du är! Man kanske skulle sätta i lite löshår igen, får se om jag vågar mig på det igen! =)



2010-02-05 @ 16:22:55
Postat av: Johanna

Skönt att se dig i ngt annat än ett par trashiga jeans och en vit tunika. No offence, men detta var MKT snyggare på dig! :-)

2010-02-05 @ 17:30:34
Postat av: AnnaStina / Gizmolina



Miljoner TACK för fina komplimanger! de lyser upp min trötta dag :)



Stina:

Jag använder "kardborre-rullar" i 4 olika storlekar. Finns bl.a. hos H&M.

2010-02-05 @ 17:54:08
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: elin

Nydelig topp!!

2010-02-07 @ 11:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91