Fashion, fashion, fashion...


Ett cover då det är som snyggast !

Då Johanna sover så smiter jag in på kontoret och jobbar men det tar oftast inte många minuter förren hon ropar tillbaka mig till soffan så gissa om jag har gått igenom många magasiner idag ! Hur mååånga som helst ! :) Upptäckte att jag har några ELLE, Sköna Hem, Vogue m.fl. från 1997 (!), herregud, de är ju rena rama antikviteterna! ;) och måste självklart sparas.

Tänk vad kul det kommer bli för Johanna att kunna bläddra igenom så gamla magasiner en dag... om hon nu blir lika modeintresserad som sin mor? :)


Köper du magasiner utifrån coveret?  Det gör jag ibland ! inte när det gäller mina favoriter , men de gånger jag testar något nytt så är coveret ganska avgörande... Gillar då de är snygga som detta !

På torsdag flyger jag iväg mot modemässan i Köpenhamn för att hamstra inspirasjon och jag tycker vi smygstartar visningsveckan här och nu med dessa läckra showpics som är en mix av sött & salt... :


Chanel kan "den lilla svarta".. Me like !


Jag älskar mixen av army & skinnbyxor hos Balmain. Provade en klänning / kjole på Monroe i Sturegallerian med lik axeldekoration som denna. Nu ångrar jag att jag inte slog till...


Klassiskt Chanel. Ett par vida linnebyxor går aldrig ur modet...


Balmain kör på med jackan i flera styles. Mina skinnbyxor är föresten ett av mina bästa plagg !


Underbar klänning från vackra Chanel. Denna kommer vi helt säkert att se look-alikes av hos tex Zara så håll ögonen öppna !


Silverbyxor? nej, tack !  Kavajen? JA, tack !!  (Balmain).


Very Chanel. Kolla in halsbandet... !

Jag har föresten sagt till JIG att jag inte önskar mig något stort till min födelsedag senare i år. Jag nöjer mig med en Chanel 2.55 ;)  Och på tal om det: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN min kära vän Marika!!!


Nu tillbaka till Johanna, soffan & magasinerna ...


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Härliga bilder! Man blir shoppingsugen verkligen. Hur är det med Johanna? Hoppas det är lite bättre. Gillade verkligen bilden på Kate Moss i grönt! Snyggt! Kram Lotta

Postat av: BRUNETTBLOGGEN

den första var riktigt snygg :D

2010-02-08 @ 17:12:13
URL: http://brunettbloggen.blogg.se/
Postat av: susan

God tur til København som er min favorittby. Den kjolen fra Chanel var min favoritt

2010-02-08 @ 18:06:32
URL: http://susans-side.blogspot.com/
Postat av: Maria

Har en fråga ang ett gammalt inlägg fr när du var på mässa och träffade en tjej som hette Une. Hennes företag sålde så fina grejer bland annat lyktor med stjärnor på. Undrar vad hennes företag heter eller / om du vet vilka butiker som säljer de grejerna? Jättefin blogg har du förresten!!

2010-02-08 @ 18:21:45
Postat av: Sandii

snygg blogg du har :)

2010-02-08 @ 19:11:53
URL: http://saaanddraaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hjälp!

Vilken hemsk bild, den på linnebyxorna. Modellstackarn ser ju helt sjuk ut. Hur kan modevärlden köra på med smalare och smalare modeller? Jag blir så uppretad!!

2010-02-08 @ 21:26:26
Postat av: Marte : )

Hei : )

Blogggen din er super fin !

Hvor har du kjøpt di fine prinsessebildene som henger over sofan din ?

2010-02-08 @ 21:35:04
Postat av: Veronicah ;)

Hejsan! nice blogg.

Kolla in min blogg, fylld med blondt, glamour, & videos! ;)



Har du bloglovin? ;)

lägg till mig, så lägger jag till dig.

Det är bara att säga till när du lagt till mig så lägger jag till dig!

2010-02-08 @ 21:59:17
URL: http://niccyyy.blogg.se/
Postat av: Philia

Godkväll fashionistan!:) Bea tackar väldigt så mycket för din gulliga grattishälsning:) Jag har en liten fråga till dig! Du som har sån otrolig koll på mode - kan inte du tipsa om några snygga designerklänningar som skulle passa som brudklänning? Skulle bli otroligt tacksam för lite hjälp då jag känner mig helt lost i brudklänningsdjungeln. Sååå svårt att hitta den rätta! Din Diane von Furstenberg är ju sagolik tex och jag skulle gärna vilja ha något liknande, fast "brudvit" då så klart. Ingen standardbrudklänning eller prinsessbakelse utan något mer unikt!!! Vad skulle du tex själv välja för typ av klänning om du skulle stå brud igen? Oj vad långt detta inlägg blev nu känner jag:)



Ha en mysig kväll och hoppas lillan är frisk snart!!

Kram & God Natt från P

2010-02-08 @ 22:05:32
URL: http://houseofphilia.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh, jag har precis tänkt att ställa EXAKT samma fråga fråga som Philia! Skall också gifta mig i sommar men är inte ute efter en traditionell bröllopsklänning utan en "vanlig".

Sen undrar jag om det står var den gröna klänningen på omslaget kommer ifrån? Toksnygg! (Och säkert tokdyr...)

2010-02-09 @ 08:20:39
Postat av: Att ha det gott

Åhh Jag ska nog plocka fram mina vida linnebyxor då

2010-02-09 @ 08:23:34
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91