Mysig lunch & vårnytt hos Daisy.


Jag var innom
Daisy idag och  provade då bl.a. den här fina koftan / jackan från Alpaca Society. Den finns i sand (den färg jag provar), blått & brunt.

Tittut i natten! :) Jag lyckades tyvärr inte blogga som planerat i em p.g.a. att min dator envisades med att slå av sig själv (jag måste rensa den på bildern och flytta dem till hård-disken...). Men nu ska här bloggas lite innan jag dyker i säng  :)

Min dag startade med ett PR-möte hos Hjemmet Mortensen (förlaget som ger ut Kamille) och sen mötte jag upp min kära vän Randi för en god lunch på Bolivar. Randi har föresten startat en egen blogg + butikk som heter RoSaLiGa där hon selger sina fina smycken.


Randi beställer en dagens-lunch. Känner du igen pälsvästen? Den är från samma kollektion som min päls ;)  (Stella Nova sedan x antal år tillbaka...).


Mmm... tonfisk-sandwichen var himmelskt god mycket tack vare aiolin...

Som "dessert" tog vi turen innom Daisy på Vinderen för att ta en titt  på vårnyheterna som droppat in från bl.a. Chill Norway, Ti-Mo, Alpaca Society, Tommy Hilfiger og Odd Molly.


Visst är det härligt med vårnytt?! Ljust & fräscht! efter en mörk höst/vinter...


Det har kommit in massor med fina nyheter till små prinsar & prinsessor från bl.a. Chill Norway, Retour &
Mayoral.

Som en kontrast till alla vårkläder så har det tok-snöat här i Oslo ikväll men tiden går fort och SNART är det vår! :)


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Ajabaja, inte sitta uppe hela nätterna ;) KRAM

Postat av: KarolinaM

Vilken mysig blogg Randi startat, hälsa henne det! Har dock liiite problem med norskan;)



Kram och ha en hääärlig schlagerkväll i soffan!

2010-02-20 @ 14:48:37
Postat av: Anonym

Hva koster jakken fra Alpaca S. ?

2010-03-24 @ 13:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91