På väg mot Oslo !


Hemma i trädgården hos pappa & Inger idag runt kl. 14.45. Bluse från Custommade, linne Ti-Mo, jeans Diesel, skor Chloé och solbriller Gucci.

Nu pågår packning för fullt för imorgon lyfter vi mot vardagen hemma i Oslo igen. Vi har haft 2 underbara veckor här uppe i norr och dagens grand-finale bjöd på en lyxig sovmorgon (till kl.10 !), mysig lunch hos morfar och en trevlig middag hemma hos mormor med besök av moster + mann. Vi har ätit sååå mycket god mat då vi varit hemma så nu blir det skärpning då vi kommer hem, några kg ska bort a.s.a.p. ;)


Dagens nostalgitripp = Johanna lekte med min smurfsamling som bor hemma hos morfar. Om du gillar smurfar så har Kapp Ahl fått in super söta kläder med smurfar på till de allra minsta. Ett tips !


Pappas fru kom hem med 7 kg jordgubbar som hon varit och plockat. De var himmelskt goda!


Jag hittade dessa snygga outfits i en Amelia. Jeansen från Replay åkte rakt in på min önskelista! (coolt med skinnlapparna). Och jag kommer att hålla utkik efter jeansklänningen från VILA.


Vi körde fredagsmys med hämtpizza, ostkrokar och dvd i fredags och valet av film blev (utan tvekan) Snabba Cash som jag önskat att se sååå länge. Filmen får G G G G av mig och om du inte sett den så är den ett tips!

Veckorna här uppe i norr har gått fort och vi har verkligen njutit de lata semester-dagarna men samtidigt så ser jag fram emot att komma in i vardagen igen med jobb, dagis och rutiner. Allt har sin tjusning ! :)

Jag önskar dig en FANTASTISK start på augusti!!

HAPPY new week !  Vi ses i Oslo ! :)

♥ KrAmAr ♥


Kommentarer
Postat av: Kristine

HAPPY NEW WEEK til deg også!

Du er så inspirerende.

Kjekt med feriedager,men godt med de vanlige til slutt.

Kristine

GOD TUR HJEM TIL OSLO ;))

2010-08-02 @ 00:07:48
Postat av: Johanna

Vila har mycket snyggt! Helt klart underskattat :-)..

Postat av: Josefine

Hej finaste! Jag är också kär i lappar just nu, låt mig veta när du ser de snyggaste lapptightsen du som är i svängen :):)



Blusen är shoppad så jag hade tur :) KRAMAR och VÄLKOMNA hem! Jag har också längtat efter vardag och det ska bli KUL att jobba igen.



Kram igen.



Ps. en lunch imorgon eller onsdag? Sen blir det jobba om dagen och dagisrace hos oss.

2010-08-02 @ 07:44:44
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Sara

Hej!

Kul att læsa igen! Jag har haft ett litet "sommarlov" från din blogg:-) Kom också tillbaka till Norge igår efter lite semester hemma i Sverige!! Underbart att vara hemma men också skønt att komma tillbaka i vardagen!

Såg också Snabba Cash nær jag var hemma, bra men hemsk film!

Ønskar dig också en fantastisk augusti! Ser framemot trevlig læsning (vilket det alltid ær ;-))

Kramar från Stavanger!

2010-08-02 @ 07:51:55
Postat av: evelina

Mysig blogg :)

2010-08-02 @ 11:36:07
URL: http://leckerkexet.blogg.se/
Postat av: molly♥

åh, måste också se snabba cash snart, verkar sjukt bra !

2010-08-02 @ 11:59:47
URL: http://mollllys.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Å jag känner igen mig, de där hemska semesterkilona som kommer smygande varje sommar! En vecka till sedan blir det hårdliv igen ;) Hoppas ni får en bra resa hem. KRAM Lotta

2010-08-02 @ 12:52:18
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: E

Hej! Vill bara säga att jag älskar din blogg! Den erbjuder skön avkoppling och positiva tankar varje dag! Vilka underbara sommarbilder från Sverige! Jag toklängtar och håller tummarna för att jordgubbssäsongen inte ska vara över när jag och min familj kommer hem. Vi är bosatta i Saudiarabien och får nöja oss med dyra, smaklösa jordgubbar från Frankrike.

2010-08-02 @ 14:30:25
URL: http://iriyadh.blogspot.com/
Postat av: Fia - More of White

Tack för all härlig inspiration :)



Du har någonting att hämta hos mig som jag vill ge till dig.



Kram!

2010-08-02 @ 16:27:29
Postat av: Hanna

allt bra?=)

2010-08-02 @ 19:40:12
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: Michan

Åh, smurfar.

2010-08-02 @ 21:00:49
URL: http://michanelfgren.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag tyckte Snabba Cash var skit dålig! Har inte hört någon i min krets som tyckt den var bra så det var lite oväntat att läsa ;-)

2010-08-02 @ 21:13:15
Postat av: Alexandra Neudatjina

fan så gott !! ge mig åtminstone ett halvt kg :O !!

2010-08-03 @ 20:10:03
URL: http://Http://Hansdotter.nu
Postat av: Mona

inspirerande blogg :) Bruna mockastövlar med träklack,varifrån kommer dom ?

På bilden med Vila jeansklänningen (amelia).

2010-08-04 @ 19:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91