Jeans-inspirasjon & Godnatt-kram.


Jeans-inspirasjon från mig till dig ! (ur Kamille nr.16). P.S känner du igen Odd Molly toppen i mitten på sidan? de hade en lik i sommarkollektionen, nu kommer den i nya färger till hösten.

Sötaste Kjerstin har tagit hand om vårt hem & Gucci då vi varit bortresta (miljooooner TACK snällaste venn!) och i posthögen som hon lagt så fint på köksbordet låg bl.a. senaste nr. av
Kamille. I det här numret har jag gjort 2 mote-shop sidor: den ni ser här + en stjel-stilen till snygga Jessica Biel också min Mor & Barn sida så klart så löp & köp magasinet om du inte redan gjort det! (nytt nr kommer redan på fredag).

Nu ska jag krypa ner i min sköna säng och sova som en prinsessa!

GoD nAtT kRaMaR! Vi SeS iMoRgOn!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag måste verkligen införskaffa mig en jeansskjorta inser jag nu ;-)!

Postat av: Elin Gabriella

Jeans är verkligen snyggt! :)

2010-08-03 @ 09:07:11
URL: http://elingabriella.blogg.se/
Postat av: Hanna

allt bra?=)

2010-08-03 @ 10:21:11
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: Tannie

Hej, Får jag fråga dig angående den tyska möbelsidan du har länkat till i din blogg....jag var inne på deras sida och såg att en del möbler är omålade....köper man dessa och målar de själv eller kan man välja färg och tyg på möblerna? Tacksam för svar=)

Mvh

Tannie

2010-08-03 @ 11:55:42
Postat av: lilla.u

Ooooh. Måste ha de GULA SKORNA! Var hittar man dem? Kan inte se texten på din fina denim-sida!



Tack på förhand & må gott!

2010-08-03 @ 14:50:04
URL: http://www.llillau.blogspot.com
Postat av: Anna N, Gävle

Snygg sida, tycker jag!!:)

2010-08-03 @ 16:00:59
Postat av: Anna

Vart har JIG befunnit sig under dessa veckor? Inte mer er och inte hemma, kanske i Thailand? Ni har ett väldigt besynnerligt förhållande.

2010-08-03 @ 16:44:58
Postat av: Joss

Var i Norge för första ggn förra veckan, och tänkte att nu, NU äntligen ska jag få köpa mig ett nummer av Kamille Mor & Barn och läsa dina sidor. MEN, den fanns inte i ngn av de affärer jag besökte..så jag kom hem igen utan. Så trist! :(



Men nu har jag iaf mkt kul bloggläsning att se fram emot! :)

Kram Joss

2010-08-06 @ 17:51:17
URL: http://missmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91