Inspirasjon & en liten olycka...


Idag hittar du ett nytt nummer av
Kamille i tidningshyllorna där jag har gjort den här mote-shopen, stjel-stilen till Elle Macpherson och min Mor & Barn sida där jag visar höstnytt från Rice och ett par super-snygga skor från Filippa K. Så: löp & köp! ;)

Idag hände det jag ständigt går och oroar mig för: de ringde från barnehagen och sa att Johanna ramlat baklänges av husken / gungan... Gissa om jag blev rädd! som TUR var så fick jag snabbt veta att allt hade gått bra. Hon har skrapat upp ena sidan av ansiktet litegrann också har hon fått ett sår på huvudet. Men innan dagisfröken hunnit berätta det så blev jag nästan svimfärdig... Men Johanna hade snabbt återgått till leken och då jag kom till dagis i em så möttes jag av en GLAD liten tjej :)  

Oslo bjuder på strålande sol nu efter en dag med regn så jag ska strax ta en liten prommis :) Ska bara vänta till JIG kommer hem för hjärtat sover på soffan, misstänker att hon är lite omtumlad efter dagen.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Inget roligt med sådana besked - man hinner tänka måååånga tankar på en sekund! Men barn är busiga och jag vet - med tre busbarn i samma ålder så går det vilt till :D



Hoppas att kvällen blir mysig ialla fall och en kvällspromenad hade jag nog med behövt, fast jag orkar nog inte!!!



Kramar från Mallorca!

Postat av: Line

Huff, det er også min store skrekk! Godt det gikk bra - og fint de var flinke til å være raske med å fortelle at alt var bra :)



Men du; jeg er så nysgjerrig på dine rutiner med Johanna. Hvordan får du det til? Om min lille hadde sovnet på sofaen så sent så hadde han holdt det gående til langt på natt senere. Er hun et ekte sovedyr, eller er det du som ikke orker stresse og lar henne selv styre showet?



2010-08-06 @ 19:01:25
Postat av: Anja

I dag kom den beige "koften" i hus hos meg, jeg elsker tipsene dine :-)))

Jeg kjøpte også en kjempe fin topplue m pels hos Daisy, synes at den luen fortjener plass på bloggen din :-)



God bedring til Johanna!



Hilsen Anja

2010-08-06 @ 19:19:02
Postat av: Pethra

Hjärtat hamnar lätt i halsgropen vid sådana besked, skönt att det ändå gick så pass bra. Hoppas hon är på benen snart igen och att ni får en riktigt härlig helg!

2010-08-06 @ 19:26:15
Postat av: Mingar

Oj, oj jag blev nervös bara av att läsa vad du skrivit. Väldigt skönt att allt gick bra.



Hopppas att ni har en go kväll och helg!

2010-08-06 @ 19:32:13
Postat av: Lisa

DAGENS BLOGG !! anmäl er nu :)

2010-08-06 @ 20:27:48
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Å fy! Vilken panik! Jag förstår dig, det är min fasa, att de ska ringa från dagis och berätta något sådant, usch! Och huvudet! Håll utkik för en ev hjärnskakning bara. Hoppas att hon mår bättre och bättre (och inte gör om det förstås). Ta hand om er. KRAM Lotta

2010-08-06 @ 20:31:57
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91