Happy torsdag!


Fredag runt kl.14.30. Jag var innom BalloonCompany och shoppade en stor ballongbukett (den gömmer sig i den vita påsen) som Johanna fick då hon vaknade på sin födelsedag. (Ska visa er bilder från dagen / kalaset senare). Jag blir helt lycklig varje gång jag kliver in i den här butiken. I ♥ ballonger!!!

Hej mina fina vänner!

Idag hann jag inte riktigt med mig själv på morgon och direkt efter att jag lämnar hjärtat på dagis så kickade jag igång jobbdagen. Har varit ute och plockat till styling hos H&M + diverse PR-byrårer i regnet. Det är ett riktigt höst-väder idag men det känns ändå ganska mysigt. Så länge man har Hunter på fötterna och paraply över huvudet så är det ju ingen fara ;)

Nu ska jag kasta i mig lite mat för jag känner mig lite svimmel p.g.a. mat/drick-slarv och sen sticker jag iväg ut igen så jag önskar dig en amazing dag fylld av glada tankar!

♥ LoVe! ♥


Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

vilken bra butik! en sån skulle vi ha här nere i småland!!

Postat av: Angelica

Du är så söt med dina alla ballonger skrattar!!! Jag håller med fullständigt - ballonger ÄR kul och kan göra en helt vanlig dag mycket roligare!



Hoppas att du får en strålande torsdag och njuter av ruskvädret! Här nere är det alldeles för varmt och jag hade gärna bytt med dig och dina Hunters :D



Kraaaaaaaaaam



Angelica

2010-08-26 @ 13:49:58
URL: http://angelicaee.blogspot.com
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

gud vad söt du är tjejen! :) allt bra?

2010-08-26 @ 14:00:25
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Karin - AlicesMamma

Åh, här jag bor går det inte att få tag på heliumballonger! Supertrist, för jag var på jakt till Alices dop förra sommaren. Slutade med vanliga, tråkiga uppblåsta ballonger... Kan man köpa bara helium nånstans tror ni?



Ha en FAB afternoon fina du!

2010-08-26 @ 14:21:50
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Visst är det härligt med ballonger! Vissa dagar är mer kaotiska än andra, men jag hoppas att det blir en bra dag i alla fall. KRAM



Karin - Teknikmagasinet sålde heliumpatroner förut i alla fall, tror de gör de fortfarande. Tänk på att heliumet går ut mycket fortare i vanliga ballonger (gummi) än de i aluminium.

2010-08-26 @ 14:27:16
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Pethra C

Ja, det är något magiskt över ballonger, får även mig på väldigt gott humör. ;)



Hoppas du får en fortsatt fin dag!



Kram

2010-08-26 @ 14:58:19
Postat av: caroline

Söt blogg :)

2010-08-26 @ 17:24:53
URL: http://clineee.blogg.se/
Postat av: Jassi

Bloggen är superfin! :)

2010-08-26 @ 18:22:34
URL: http://danceaddiction.blogg.se/
Postat av: MARIAHS

Ååå,det ser himmelsk ut i den butikken. Aldri vært i en slik butikk.. Men da det var 17mai fikk min jente en slik en ballong med prinsesseslott som de selger på gata.. Jeg har alltid likt slike ballonger så jeg skulle alltid ha da jeg var lita på 17mai. Nå har jeg litt unnskyldning nå som jeg har en datter på 2år..hehe..

Skulle så gjerne hatt en slik butikk med slike flott ballonger som jeg aldri har sett maken til som du gir til dine/J venner og hennes bursdag..

Ser veldig kjekt ut å ha med til de som fyller år...:) Det er bra å ha litt barnlighet selv om man er blitt voksen..:)

2010-08-26 @ 20:16:03
URL: http://mariahs-mariahs.blogspot.com
Postat av: Lotte

Kjære deg, kan du ikke fortelle hvor denne butikken ligger - den har jeg nemlig ikke oppdaget enda!

2010-08-27 @ 16:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91