Odd Molly´s höstkampanj.


Odd Molly hösten 2010.

Odd Molly har valt att flytta Helena Christensen bakom kameran istället för framför och Daisy Lowe har tagit hennes plats som märkets ansikte utåt.  Uttrykket blir avsevärt yngre och ja, what you think? Gillar du kampanjebilderna ?


Daisy Lowe är 21 år (född -89), uppvuxen i London och hon blev upptäckt som modell då hon endast var 15 år.

En dag snart ska jag visa er vad som kommer in från Odd Molly hos Daisy i höst. Jag gleder mig sååå till leveransen ankommer Vinderen för det är FINA plagg !! och när allt är på plats så ska jag bjuda in er till en Gizmolina-shopping-kväll! :)


♥ 


Kommentarer
Postat av: linnéa

dem är underbara! <3

Postat av: Sjuksköterskestudent i termin 6 av 6 ♥

Jag tycker Daisy ser ut som en heroinist i dessa bilder. Målgruppen skall bli yngre? Njaeeeee. Jag tror inte att 20-åringar kommer att shoppa Mollysar. Och Molly-stilen är absolut inte för yngre, iaf inte i dagens läge.



Vad tycker du själv? Jag tycker att Helena var MYCKET bättre!

2010-08-03 @ 14:39:43
Postat av: Angelica

Inte alls min stil, varken kläderna eller modellen! Jag föredrar mycket mera klassiska snitt och för att det ska vara klassiskt så betyder det inte alls att det behöver vara tråkigt :D Odd Molly bärs bl a av var och varannan tjej som bloggar nu för tiden så det är inte så roligt längre, men visst finns det en del klädesplagg som är riktigt snygga i kollektionen! Men lite mycket "livet på landet romantik" för min smak, hahahahaha.



Hoppas att du får en toppenmysig tisdag!



Kram



Angelica

2010-08-03 @ 14:56:20
URL: http://angelicaee.blogspot.com
Postat av: Camilla som semestrar på Öland

Personligen tycket jag att Helena Christensen gav ett mer levnadsglatt intryck, ersättaren ser inte direkt frisk ut och tycker att hon signalerar helt fel signaler till varumärket, dessvärre... otursamt!

2010-08-03 @ 14:56:43
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Kristine

HEI

Jeg likte heller ikke denne modellen. Syns hun ser ut som en narkoman...inte pent g salgsbart. Helena ga dem et sofistikert uttrykk. SYND!!

Kristine



2010-08-03 @ 15:04:44
Postat av: Marianne

Jättesnygg tjej men bilderna signalerar inte riktigt den klassiska OM-stilen. Allt förändras ju och inget varar för evigt, jag tror på en uppfräschning och lite nya varianter på OM-kläderna, vi har ju sett samma saker i flera år nu. Helena Christensen i all ära men GO DAISY...

2010-08-03 @ 15:24:49
URL: http://vastkust.blogspot.com
Postat av: Helena

Helena Christensen passade bättre in som deras modell. Passade in bättre i deras kläder. Den här unga modellen ser enbart vilsen ut. Jaja, bara min åsikt =)

2010-08-03 @ 15:28:50
Postat av: Johanna

Jag håller med sjuksköterskan däruppe. Alla andra med för den delen... ;-) Bilderna är för moderna och ändå inte. Heroine chic är så 2001 på ngt vis. Och vilka 20åringar har egentligen råd med dessa kläder?

Kläderna är jättefina, men det finns oxå helt ok kopior i alla kedjor nu.

Nej, Helena C var MKT bättre!

2010-08-03 @ 15:41:32
Postat av: Ulrica

Håller med de flesta här. Tyvärr inte alls samma feeling på bilderna :-(

/ Ulrica

2010-08-03 @ 15:44:14
URL: http://http:/icasmirakel.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vem vann skorna från Ecco ?

2010-08-03 @ 15:54:34
Postat av: Anna N, Gävle

Modellen är säkert vacker, men jag gillar inte det den där sjuka looken, ska det föreställa en ung bag-ladylook, eller vad?

Håller också med Johanna, vem riktar sig reklamen till??

Vad tycker du då, Anna-Stina?

2010-08-03 @ 15:58:55
Postat av: Jennifer

Nästan att man längtar till hösten och stickade koftor.

2010-08-03 @ 17:25:57
URL: http://jnnfr.blogg.se/
Postat av: chatarina

Hej! Jag tycker att Helena var bättre..det här är fint men håller med några här som säger att hon ser ut som en heroinist på vissa bilder..men man vill kanske ändra lite på målgruppen? men samtidigt är kläderna för dyra för att de flesta yngre ska ha råd att köpa dem.

kram

2010-08-03 @ 18:15:30
URL: http://www.chatarinasvrld.blogspot.com
Postat av: Johanna

Chatarna; Haha... när du skrev så tänkte jag att OM ville att målgruppen skulle vara just heroinister och då tänkte jag att det går ju inte på heroin är det dyraste på gatan. ;-) Pengarna räcker inte till båda. ;-)

2010-08-03 @ 18:52:22
Postat av: Jessie - 23 år & mamma till Jacob 2,5 år

Jag gillar bilderna men Helena var mycket bättre :) Hon gav ett djupare intryck med hennes utseende:)Men gissar på att detta säljer med...

2010-08-03 @ 18:59:44
URL: http://passionfrukt.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Enig med de fleste over at den nye Odd Molly kampanjen ikke fungerer optimalt. Jeg er faktisk også litt skuffet over høstens kolleksjon selv om jeg selvsagt har funnet et par favoritter også denne gang! ;-)

Hilsen Ingrid

2010-08-03 @ 20:23:30
Postat av: Merethe :o)

FORFERDELIG TRIST synes jeg... Hippie Chic with some FUN, som Odd Molly har representert, er nå plutselig DØDT & TRIST! Synes det er MERKELIG at Helena Christensen har satt sitt preg på disse bildene - det vises IKKE! Nei, dette var SKIKKELIG NEDTUR!!! :o(

2010-08-03 @ 21:10:53
Postat av: Camilla

Jag gillar ju inte deras nya ansikte. Helena Christensen var perfekt.

2010-08-04 @ 08:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91