Godmorgon bloggvänner!


Fredag kväll runt kl.21.05. By Malene Birger´s vackra fashion show är precis slut. Jag fick en super placering på visningen så jag har mängder av pics att visa er senare! :)

Mina kära bloggvänner!

Åh vad jag har saknat er ! Jag skrev ett långt inlägg på mitt hotellrum på lördag morgon men plötsligt så var kopplingen till intenet bruten = allt försvann och då fick ja tyvärr inte tid att skriva om allt. Istället skynade jag till den goda frukosten (I love hotell frukost!) och sen har det gått i ett... Jag landade hemma igår kväll runt kl. 23.30 med massor av inspirasjon i bagaget + lite shopping så klart ;)


Visningen var i den hangar ni ser i till vänster och min klänning kommer från Custommade.

Nu pågår morgonmys här (lilla J väckte mig redan 06.45) så jag önskar dig en skön söndag fylld av solsken (Oslo bjuder på strålande sol, härligt!) och lyckliga stunder !

♥ KrAmAr & kÄrLeK ♥


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej kära A-S,



Vilket varierande arbete och även fritid du har. Du har ordnat det bra för dig och din familj. Härligt att läsa vad du gör.

Du är en fin rar människa.

Kramar till dig från mig.

2010-08-15 @ 12:56:01
Postat av: Michaela

Ser fram emot dessa underbara bilder! Favoritdesignern nummer ett, sparar alla hennes kataloger :)

Ha en riktigt fin söndag :) KRAM

2010-08-15 @ 12:58:49
Postat av: Isabelle

Fin blogg:)

Postat av: Annele

GILLA gilla GILLA!! Bloggen..

2010-08-15 @ 14:18:04
URL: http://mammaannele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91